Aviseringar
Rensa alla

Galaxy S9+


Ämnesstartare

funderar på att skaffa en S9 plus senare och undrar om det finns någon som redan har en och kan säga fördelar o nackdelar med telefonen. Det jag helst vill veta om telefonen är batteritiden. Youtube har massa av videos om telefonen jämfört med andra telefon modeller som iPhone x osv. Någon som har denna telefonen och kan säga deras åsikt?


   
Citera
Ludde

Köpte  s9 och jag tycker att kameran va mycket bättre än s8 men jag tycker att s8 är lika snabb som s8 och ljus styrkan va jätte mycket bättre på s9 och ljudet är bättre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ludde:
Köpte  s9 och jag tycker att kameran va mycket bättre än s8 men jag tycker att s8 är lika snabb som s8 och ljus styrkan va jätte mycket bättre på s9 och ljudet är bättre 

så du tyckte kameran på s9 var bra alltså. hur är batteriet på s9 hur länge lever den på screen on time?


   
SvaraCitera

Har s8, kommer aldrig byta upp mig till s9, samma telefon bara lite bättre , inget dom vi människor märker. 


   
SvaraCitera

Tackar vet jag Iphone Hjärta


   
SvaraCitera

Danneboi:
Tackar vet jag Iphone Hjärta

galaxy s9 är mycket bättre än senaste iphone, då ska vi inte ens prata om alla iphones som inte är iphone X


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

galaxy s9 är mycket bättre än senaste iphone, då ska vi inte ens prata om alla iphones som inte är iphone X

s9+ är väl bättre än s9an


   
SvaraCitera

wineing:

galaxy s9 är mycket bättre än senaste iphone, då ska vi inte ens prata om alla iphones som inte är iphone X

skitsamma vill inte ha Andorid längre 


   
SvaraCitera