Aviseringar
Rensa alla

Galen Ex


Ämnesstartare

Kan vara ganska lång.
I lördags gjorde mitt livs kärlek slut med mig, via telefon. Det var inte första gången snarare 8e gången. Men ingen har varit lika grov och smärtsam som den här gången.
Dåtid:
När vi blev tsm så tvekade han för att han inte tyckte om min kultur och så, men till slut blev vi tsm. Vi gjorde slut 3 gånger när jag var utomlands(mitt fel, med tanke på att jag pratade med någon annan kille), fast efter allt så SVOR jag på allt att jag aldrig skulle svika honom. Men jag märkte ett konstigt beteende redan innan jag åkte. Han hatade vissa saker med mig. Jag var mullig han hatade det han hatade att jag hade killkompisar. Månader senare så hade jag inga killkompisa, han hade kontroll över vad jag skulle ha på mig(täckt och inte visa bröst och rumpa), han ville att jag skulle kolla ner på marken när jag gick, skulle inte prata högt, skulle helt enkelt sluta vara mig själv. Och jag gjorde som han sa för jag älskar honom så mycket!

Det han gjorde för mig var; sluta festa, dricka och röka.

Nutid:

Vi gjorde slut i lördags, det var för att jag hälsade på min släkting. Alltså skaka hand ocn lägga kinden på hans kind ( vilket är normalt i min kultur).

Jag blev helt förkrossad och han pratade med mig som han absolut sket i mig. Han sa att han skulle festa och ligga med hans tjejkompis kompisar och "fucka ur" med andra tjejer. Jag trodde såklart inte, tänkte att vårt förhållande betydde mycket mer än att glömma på några timmar.

Dagen efter så pratade han med mig som normalt och jag förklarade hur mycket jag älskade honom och hur mycket jag ville ha honom igen.

Han va helt känslokall, han skrev saker som att han ville ha thaimassage med happy ending och att han fuckade ur med andra tjejer, men jag trodde inte. Han sa oxo att han hade legat med en av tjejerna där att hon va jätte fin och att dom fick ngn kontakt, jag blev sårad men jag trodde inte. Jag fortsatte och kämpa och spela dum, jag sa att jag inte brydde mig. För mitt ex är en sån typ som kan ljuga om sånt. Han berättade till mig att han gjorde slut med sitt ex och ville att hon skulle inte ha ngn hopp om dom två så han ljög om ungefär samma grejer.

Jag frågade honom, vill du ha mig eller henne? han ba jag vet inte jag ska bara go with the flow. Men han pratar med mig som om det finns en chans.

Framtid

I have no idea men jag har tappat all min respekt fast han betyder fortfarande så jävla mycket för mig.

Jag vill träffa honom få honom att lita på mig och älska mig sedan såra honom som han har sårat mig!

Snälla jag vet inte vad jag ska göra längre, tankarna är helt huller om buller. Jag vet inte om han talar sanning eller ljuger, känner mig helt sårad och billig.


   
Citera

Låter som ett värdelöst förhållande, var glad att du slipper det.


   
SvaraCitera

Om jag hade varit du då.

Jag hade glömt han totalt, börjat leva mitt "riktiga" liv. När han ser att du har glömt honom, inte pratar med honom och att du har det bra, så kommer han nog bli lite sårad.


   
SvaraCitera

gör han slut för att du hälsar på en släkting till dig tyder väl det mer på hur starkt förhållandet ni hade var. Skit i honom och bli lycklig på egen hand.


   
SvaraCitera

alltså han verkar inte fatta att "fucka ur" och "fucka" inte är samma sak.

"fucka ur" är ju när man typ tar MDMA och klär ut sig till en kyckling och tänder eld på en soptunna medan man lyssnar på extremt fort musik medan "fucka" är typ göka.


   
SvaraCitera
time
 time

Zombielover:

han hade kontroll över vad jag skulle ha på mig(täckt och inte visa bröst och rumpa), han ville att jag skulle kolla ner på marken när jag gick, skulle inte prata högt, skulle helt enkelt sluta vara mig själv.

Försök läsa det du har skrivit här objektivt. Låter det här som ett toppenförhållande? För det är det verkligen inte. Killen är verkligen störd på riktigt, jag säger inte att jag tycker att ditt beteende (att dels låta honom göra det här, dels också kräva att han inte får röka och dricka, jag menar, varför får han inte det om han inte är en missbrukare?) är okej, men jag menar... Alla förtjänar mer än det här.

Zombielover:

Och jag gjorde som han sa för jag älskar honom så mycket!

Det låter snarare som att du gjorde som han sa för att du älskar dig själv för lite.


   
SvaraCitera

säger som timeisrunningout, försök läsa dit inlägg med ett objektivt öga, för mig låter det i alla fall inte som någon att hänga i julgran.


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

Det här låter helt sjuk. Han låter helt sjuk. Bryt kontakten.


   
SvaraCitera