Aviseringar
Rensa alla

Galen grej


Ämnesstartare

amsi:
gillar inte att du gör narr av folk som inte är jättenormala/psykiskt sjuka/inlagda, det är ignorant och okunnigt. 

du glömde låsa

uhuhuhuh.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu lägger ni av


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf citera du mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

du glömde låsa

uhuhuhuh.jpg

? Jag låste 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

? Jag låste 

lås denna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
gillar inte att du gör narr av folk som inte är jättenormala/psykiskt sjuka/inlagda, det är ignorant och okunnigt. 

hur vet du att jag inte sj fått nog av livet & vill göra ngt galet? för kan infomera dig om att det ofta är på det viset

folk gör narr av dementa 24/7. inte som att jag kom på det. du får satsa på att ändra normen för vad som är kul - det som är oväntat och udda.

tkr inte heller det är kul när folk skrattar åt att en person är dålig i magen. lr när man ramlar osv. 

tkr man ska kunna skoja om det mesta så länge det inte kränker. att jag tycker det är lite charmigt, roligt, läskigt och udda är min åsikt. ska jag ljuga om att jag har den åsikten? lr vad föreslår du? 
Har inte kränkt ngn på ngt sätt. att jag tkr det är kul är liksom min åsikt & det utesluter inte att jag kan tycka att det är hemskt, charmigt, läskigt, sorgligt osv.

men avdramatiserar hela grejen. vrf ska psykisk ohälsa alltid vara så himla dåligt?! man kan dessutom ta sig ur det & en effektiv väg till det är glädje:))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

hur vet du att jag inte sj fått nog av livet & vill göra ngt galet? för kan infomera dig om att det ofta är på det viset

folk gör narr av dementa 24/7. inte som att jag kom på det. du får satsa på att ändra normen för vad som är kul - det som är oväntat och udda.

tkr inte heller det är kul när folk skrattar åt att en person är dålig i magen. lr när man ramlar osv. 

tkr man ska kunna skoja om det mesta så länge det inte kränker. att jag tycker det är lite charmigt, roligt, läskigt och udda är min åsikt. ska jag ljuga om att jag har den åsikten? lr vad föreslår du? 
Har inte kränkt ngn på ngt sätt. att jag tkr det är kul är liksom min åsikt & det utesluter inte att jag kan tycka att det är hemskt, charmigt, läskigt, sorgligt osv.

men avdramatiserar hela grejen. vrf ska psykisk ohälsa alltid vara så himla dåligt?! man kan dessutom ta sig ur det & en effektiv väg till det är glädje:))

det spelar ingen roll om du inte tycker att det är kränkande eller om andra också skämtar om det, om jag sparkar dig på benet och du ber mig att lägga av för att det gör ont, kan jag då fortsätta för att det inte gör ont på mig?

man kan inte ta sig ur all psykisk ohälsa, jag kan aldrig ta mig ur min för att det beror på ett fel i hjärnan


   
SvaraCitera

vill ha grannar som gör sånt hos mig. skulle bjuda på godis som tack för underhållningen.


   
SvaraCitera

amsi:
gillar inte att du gör narr av folk som inte är jättenormala/psykiskt sjuka/inlagda, det är ignorant och okunnigt. 


   
SvaraCitera

jag har gjort "liknande" grejer och det har skrämt närstående till mig. själv har jag då inte varit medveten om hur mitt tillstånd varit.

att lura någon till att tro man är psykisk sjuk är ingenting roligt. vill du komma in på psyk borde du nog prata med en psykolog eller doktor..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: det spelar ingen roll om du inte tycker att det är kränkande eller om andra också skämtar om det, om jag sparkar dig på benet och du ber mig att lägga av för att det gör ont, kan jag då fortsätta för att det inte gör ont på mig?

gillar ej den parallellen 

amsi: man kan inte ta sig ur all psykisk ohälsa, jag kan aldrig ta mig ur min för att det beror på ett fel i hjärnan

men man kan få ut bra grejer av psykisk ohälsa
orka se det som aids

tkr det är kul när ngn är sådär gulligt förivrrad. ehöver inte handla om värsta typen av schizofreni
men vill du se det så; vsg. lås & ha det bra. stäng av TVn och bojkotta alla komediserier som gör narr av psykiskt instabila personer

börja med how i met your mother


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg: att lura någon till att tro man är psykisk sjuk är ingenting roligt. vill du komma in på psyk borde du nog prata med en psykolog eller doktor..

har ej försökt lura ngn
har fått nog av livet och vill göra ngt galet och sedan gå hem & skratta åt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

gillar ej den parallellen 
men man kan få ut bra grejer av psykisk ohälsa
orka se det som aids

tkr det är kul när ngn är sådär gulligt förivrrad. ehöver inte handla om värsta typen av schizofreni
men vill du se det så; vsg. lås & ha det bra. stäng av TVn och bojkotta alla komediserier som gör narr av psykiskt instabila personer

börja med how i met your mother

för att du känner dig träffad?

varför antar du att jag ser det på ett visst sätt jag inte har uttryckt? jag kritiserar dig för att du gör narr av folk som inte mår bra, och det är inte okej. du borde tänka över hur du beter dig, och hur du bemöter kritik. när folk faktiskt säger att de tar illa upp blir du bara otrevlig.


   
SvaraCitera