Aviseringar
Rensa alla

Galen i henne


Ämnesstartare

Det finns en tjej i min klass som jag nu har gått i 3 år med. Jag kommer ihåg förrut, uppskattade henne inte alls,men nu 3 år efter är jag galen i henne. Jag vill att hon ska veta att jag gillar henne, men utan att säga. det. Jag känner henne bra och så. Men det finns en sak till. Hon är lite sådär skadeglad, men speciellt mot mig, om jag misslyckas på ett prov dör hon av garv, vet inte om de för att hon jävlas eller om det bara är roligt? Men hur kan man flörta med nån och göra så att personen får veta att man gillar den utan att säga det?? Om jag pratar med henne är det en bra ide att röra henne vid armen när man pratar? Och är det en bra idé att om jag kollar på henne, kolla tills hon kollar bart eller är det creepy? Eller kommer hon misstänka att jag gillar henne? snälla någon hjälp mig, jag är extremt kär just nu, har faktiskt aldrig varit såhär kär. :/


   
Citera
Ämnesetiketter

Du lär göra misstag hur som helst om du är på den nivå du framstår som. Lev med det. Du växer med upplevelsen och tonåren är inte samma grej utan ångesten. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Du lär göra misstag hur som helst om du är på den nivå du framstår som. Lev med det. Du växer med upplevelsen och tonåren är inte samma grej utan ångesten. [wink]

Men om jag gillar henne och vill att hon ska veta, vad ska jag göra? Jag vill inte berätta det rakt av utan vill visa det på nåt sätt. [sad]


   
SvaraCitera

ja men bete dig lite flirtigt mot henne bara
fråga lite mer grejer
ta initiativ till konversation
smsa ibland och fråga hur hon har det eller nåt

Börja bry dig lite mer


   
SvaraCitera