Aviseringar
Rensa alla

Galen tjej på bion!?


xsaosinx:

Grabben har dyslexi, palla vara elak. [sad] Även om

käft mjöldrickaren [sad] var nt ens stavningen jag mena!


   
SvaraCitera

Miceparade:

Det var en gammal gubbe som snarkade ashögt när jag var och tittade på Avatar.

:C

Jobbigt ):

När jag var på Avatar satt en 50-årig gubbe bredvid mig. Bredvid honom satt en tjej i typ 16 års åldern. Han tog på insidan av hennes lår, det var obehagligt och psykande :C


   
SvaraCitera

xsaosinx:

obehagligt

[shake][cry]


   
SvaraCitera

Chryseus:

Lås alla


   
SvaraCitera

xsaosinx:

det var obehagligt och psykande :C

vad gjorde hon? [shake]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

vad gjorde hon? [shake]

Hon gjorde ingenting typ. Antingen så såg hon bara väldigt ung ut för sin ålder (och var då en troféfru eller så var de bara ett udda par) eller så var det något fishy där asså [sad]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Hon gjorde ingenting typ. Antingen så såg hon bara väldigt ung ut för sin ålder (och var då en troféfru eller så var de bara ett udda par) eller så var det något fishy där asså [sad]

äh säkert en thaihora


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

äh säkert en thaihora

sa också det till min dåvarande flickvän som satt bredvid mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Varför är det fullt med troll som leker failande P11or nu?

Vad är troll? Och vad är P11? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Var och kolla på bio (utklädd till tjej) med mina kompisar och satt bredvid ett ganska fult litet troll, grejen är att han stirra på mig rätt ofta. När jag la armen på armstödet tog han på min arm, jag kolla på honom och drog undan handen. Fy fan, han känner inte mig men ni troll. Skulle ni göra så?

Hahahahah wut? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heyman:

Var och kolla på bio (utklädd till tjej) med mina kompisar och satt bredvid ett ganska fult litet troll, grejen är att han stirra på mig rätt ofta. När jag la armen på armstödet tog han på min arm, jag kolla på honom och drog undan handen. Fy fan, han känner inte mig men ni troll. Skulle ni göra så?

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

mm shit assså, galen tjej


   
SvaraCitera