Aviseringar
Rensa alla

Galet jobbig situation


isola:

Vad omhändertagande du verkar <3

Mycket. Har tagit hand om en sjukling som led av körtelfeber i en vecka också. Vakade dag och natt över denna arma individ som det var såååå synd om. Lagade mat, puffa kudden, allt fjams man kan tänka sig. Inte mycket sömn den veckan.
Dock fick jag höra ett tag senare av samma person att jag aldrig gör något för honom. Kändes fint.

isola:

Fast hoppas att du inte skar deras mat i bitar åt dem

Han ville ha det skuret i bitar när det stektes. [sad] Aristoteles fick dock skära sin mat själv. [no-no]

isola:

Så ohyfsat av dem

Inte så värst. Snubben ur personalen ansåg mig vara mycket snäll som övergav datorn. Jag flyttade på mig för att en liten tanig pojke i nedre tonåren innerligt ville använda datorn jag satt vid, trots att jag hade bokat den. Kände mig snäll och tyckte att han kunde väl få det. Fick dock inte ens ett tack eller ett vänligt leende av honom. Inte ens en blick. Dagens ungdomar. </3

isola:

Så knasig du är tänkte jag och gjorde middag istället.

Nattmat är det godaste som finns nästan. Du kan få laga mat åt mig, kvinna! [blush]


   
SvaraCitera

KochamCie:

Han ville ha det skuret i bitar när det stektes. [sad] Aristoteles fick dock skära sin mat själv. [no-no]

Så bra att du bättrat dig och sätter ner foten!

KochamCie:

Nattmat är det godaste som finns nästan. Du kan få laga mat åt mig, kvinna! [blush]

Kan laga micromat [blush]

KochamCie:

Dock fick jag höra ett tag senare av samma person att jag aldrig gör något för honom. Kändes fint.

[surprised] vilket svin!
Min syster är lite sådär faktiskt, fast inte hennes fel då hon är van att jag alltid ställer upp för henne.

KochamCie:

Dagens ungdomar. </3

Du borde ha luggat honom!!


   
SvaraCitera

Ja, det måste verkligen vara superjobbigt att gilla någon som verkar gilla dej också, lider med dej gumman[sad][love]


   
SvaraCitera

isola:

Du borde ha luggat honom!!

Övervägde att rycka honom i örat. Alternativt banka på honom med min 880-sidor långa bok jag hade nära tillhands.

isola:

vilket svin!

Överväger att skicka aristoteles på honom, då de är bosatta i samma fjollträsksort.

isola:

Kan laga micromat

Utmärkt!


   
SvaraCitera

KochamCie:

Överväger att skicka aristoteles på honom, då de är bosatta i samma fjollträsksort.

En umare? [surprised]

KochamCie:

Utmärkt!

Åh [cute]


   
SvaraCitera

isola:

En umare?

Nej, ingen UM:are. Han är för vuxen för sådant förstår du. Det är facebook som gäller, du vet.
Dold text: Du kan även hitta honom på club 360.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ja, det måste verkligen vara superjobbigt att gilla någon som verkar gilla dej också, lider med dej gumman

Det är det verkligen...så oerhört svårt att tyda killar. Tänker bara vara mig själv och försöka prata med han, om det inte funkar skiter jag i det 😉


   
SvaraCitera

Aliiize:

Det är det verkligen...så oerhört svårt att tyda killar. Tänker bara vara mig själv och försöka prata med han, om det inte funkar skiter jag i det 😉

gör så[smile]


   
SvaraCitera

KochamCie:

Dold text

[love]


   
SvaraCitera