Aviseringar
Rensa alla

Galet kär. Gar det over?


Ämnesstartare

Tjo.
Det ligger till sa har.
Jag gillar en tjej som ocksa gillar mig.
Det latar ju fint men min vardag har blivit extremt jobbig sen jag blev overdrivet kär i denna flickan.
Fran morgon till kvall ar det endast denna flickan som finns i mitt huvud, jag tänker alltsa pa henne hela tiden.
Detta resulterar i att jag har svart att koncentrera mig i skolan och annat i mitt vardagliga liv.
Pa kvallarna nar jag har lagt mig tanker jag extra mycket pa henne och det ar inte ovanligt att jag fäller en tar. Fraga mig inte varfor for anledningen bakom det har jag sjalv ingen javla aning om, men behagligt ar det inte.

Vi har bara tid att traffa varandra cirka 1 gang i veckan vilket jag tror bidrar en hel del till den enorma langtan jag har efter att fa traffa henne.
Jag har gatt ut med henne i en cirka en manad och vi har traffats fyra ganger.

Jag har sjalv aldrig upplevt en san har langtan efter en flicka forut och vet inte vad jag ska gora.
Nagon som har upplevt samma sak som jag kanske kan svara pa om det gar over med tiden? [rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag beklagar att inte ha anvandt de svenska bokstaverna.
Detta ar for att jag sitter vid en Japansk dator med Japanskt tangentbord.


   
SvaraCitera

Det lindras något när ni flyttat ihop. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa langt har jag nog ocksa tankt men det tar ju sin lilla tid innan man kommer sa langt [cute]


   
SvaraCitera

Aw. Ja, det går säkerligen tyvärr över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GUTT! [bigsmile]
Da vet jag.


   
SvaraCitera

PerM:

Detta ar for att jag sitter vid en Japansk dator med Japanskt tangentbord.

PerM:

jag tänker alltsa pa henne hela tiden.

Visste inte att dom hade "ä". [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De har dem inte. Lanade det fran en annan sida och copy pastade ;P


   
SvaraCitera

PerM:

Sa langt har jag nog ocksa tankt men det tar ju sin lilla tid innan man kommer sa langt [cute]

Ja, och tills dess får du stå ut. [party]
Hade distansförhållande med min pojkvän i drygt ett år, vi träffades ungefär varannan vecka, och det var lika vidrigt jobbigt att vara ifrån honom de första veckorna som de sista veckorna (eller egentligen svårare med tiden).
Nu bor vi ihop och jag kan äntligen tänka på andra saker. [smile]


   
SvaraCitera

nej det går inte över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej det går inte över

[cry]


   
SvaraCitera

Nej. Det kommer nog inte gå över. [sad] Inte än på ett tag. Förklara för henne hur du känner om du vill. Tror nog hon blir glad om hon får veta hur mycket du gillar henne. Eller, är ni ihop? [blush] Om inte så kanske du ska vänta med att säga det tills ni varit det iallafall ett litet tag.


   
SvaraCitera

OF 5:

nej det går inte över

Åh, du är så jäffla bitter OF 5. [love]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Åh, du är så jäffla bitter OF 5.

well it's my thing you see


   
SvaraCitera

OF 5:

well it's my thing you see

Det förstår jag väl! [love] Gillart lite. [blush]


   
SvaraCitera