Aviseringar
Rensa alla

Galet kär. Gar det over?


isola:

Aw. Ja, det går säkerligen tyvärr över.

vadå "tyvärr"? är väl det man ska vara glad över!?


   
SvaraCitera

njut av dopaminkicken medan det varar. *ansluter mig till bitterskaran*


   
SvaraCitera

sarkofag:

njut av dopaminkicken medan det varar. *ansluter mig till bitterskaran*

[love]


   
SvaraCitera

Ja, det går över, men det kommer tillbaks! [cute]


   
SvaraCitera

PerM:

Nagon som har upplevt samma sak som jag kanske kan svara pa om det gar over med tiden?

jag längtade efter en jungfru som faaaan ett tag... aldrig i hela mitt liv längtat så mkt, ta vara på det för fan, jag slutade längta efter vi träffades, då hade vi sex, även ifall det var sjuuuuuuuuuuukt gryyyyyyyyyyyymt!

så var det med det ): jag vill också längtaaa som duu

nästa tjej jag blir tsm med ska jag fan vänta med att ha sex med :O förstör så mkt i min skalle... jag o min kompis lider av ha sex med tjejen / go on stilen....


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vadå "tyvärr"? är väl det man ska vara glad över!?

Nä. Då märker man alla brister personen har. [blush]


   
SvaraCitera

sarkofag:

njut av dopaminkicken medan det varar. *ansluter mig till bitterskaran*

Snarare kroppsegna opioider.


   
SvaraCitera

isola:

Nä. Då märker man alla brister personen har. [blush]

kanske är bra!?[surprised]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kanske är bra!?[surprised]

Jo, om det är stora brister ofc. Men tråkigt att gå och irritera sig på småsaker.
Om man nu är en sådan person. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PerM:

Fran morgon till kvall ar det endast denna flickan som finns i mitt huvud, jag tänker alltsa pa henne hela tiden.

Vet precis hur du känner.
Limerence kallas det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Limerence

''the average limerent reaction duration, from the moment of initiation until a feeling of neutrality is reached, is approximately three years.''

Vadå tortyr?

PerM:

Vi har bara tid att traffa varandra cirka 1 gang i veckan vilket jag tror bidrar en hel del till den enorma langtan jag har efter att fa traffa henne.

Ja du har tur.
Jag kan bara träffa min motsvarighet drygt var tredje månad.

PerM:

Jag har sjalv aldrig upplevt en san har langtan efter en flicka forut och vet inte vad jag ska gora.

Ja försök få henne kort sagt.
Som jag ser det så finns det två saker som kan få slut på ''lidandet'' eller ialla fall minska besvären väldigt mycket och det är att man blir ihop med personen i fråga eller att hon totalt dissar en.

Det jobbiga är det där mellanspelet när man inte är riktigt säker på vad hon tycker och så.
Man vill heller inte visa det för starkt av rädsla att skrämma bort henne.

PerM:

Nagon som har upplevt samma sak som jag kanske kan svara pa om det gar over med tiden?

Jag som sagt går ju igenom detta nu och har det sedan snart ett år tillbaka. Det går inte över utan blir bara värre och värre.
Det är fruktansvärt påfrestande och ärligt talat skulle det vara skönare om hon dissade mig redan då, men jag är säker att hon gillar mig på det sättet men att hon vill ''spendera mer tid''.
Kul när man pluggar i en annan stad och inte kan komma hem så ofta.

Snacka om att det sakta bryter ner ens psyke.


   
SvaraCitera

emil jensen sa på radion för nån vecka sedan att man inte kan ha såna där stora känslor mer än 3 månader för då skulle man dö.

nej jag har inga källor osv osv


   
SvaraCitera

det gör det definitivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissel:

emil jensen sa på radion för nån vecka sedan att man inte kan ha såna där stora känslor mer än 3 månader för då skulle man dö.

Varför skulle man dö?
Det är bara emotionellt jobbigt.


   
SvaraCitera

isola:

Om man nu är en sådan person. [zzz]

är typ en spn person[blush]

vissel:

emil jensen sa på radion för nån vecka sedan att man inte kan ha såna där stora känslor mer än 3 månader för då skulle man dö.

är 1 levande bevis på att han har fel


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Varför skulle man dö?
Det är bara emotionellt jobbigt.

för att kroppen inte orkar mer eller nåt. minns inte, vet inte.

Blivande_japan:

är 1 levande bevis på att han har fel

är också. tror jag.


   
SvaraCitera