Aviseringar
Rensa alla

galna fantasier


Ämnesstartare

jag gillar tanken av att bli sedd onanera 😀 brukar ha dorren oppen for att forsoka bli pakommen 😉 hittils har det bara varit nara 😛 men jag brukar ga runt naken hemma. mmmm upphetsande!!!


   
Citera
Ämnesetiketter

fett galet
har aldrig varit naken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

häftigt jaggillar sånt


   
SvaraCitera

Vilken tur du har att du har hittat något du tycker om och har modet att anamma det. Men du kanske ska försöka tänka lite på hur en familjemedlem skulle reagera om de såg dig onanera. De kanske tycker att det blir väldigt jobbigt - och kanske rent av mår dåligt av det. Är det verkligen OK att du sätter dig själv främst på det sättet?

Jag dömer dig inte utan tänker bara att det här är någonting du kanske borde tänka på så att det inte går alltför snett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja min familj e lite knapp. Min mamma brukar ocksa ga runt naken. ofta snuskiga skamt lite har o var 😛 Hade jag inte kant att det var ok, ifall nagon skulle ta illa vid sig, sa hade jag inte gjort det


   
SvaraCitera

misshuldra:

ja min familj e lite knapp. Min mamma brukar ocksa ga runt naken. ofta snuskiga skamt lite har o var 😛

Jaha, okej [smile]
Ni kanske rent av är en trollfamilj?


   
SvaraCitera

Image

för säkerhets skull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha som bor under bron? nope inga troll i sikte


   
SvaraCitera

Hade nog ej bott kvar i en familj som betett sig så. Om du nu inte är ett troll. Fast har man levt med det hela livet så blir det väl svårare att förstå att det inte är okej då man är så van vid det. Skulle svimma tusen svimningar om min förälder började gå naken när jag var i närheten.


   
SvaraCitera

hur gammal är du missss hundra?


   
SvaraCitera

mrman:

hur gammal är du missss hundra?

NEJ NU JÄVLAR ÄR DET NOG MED RAGGANDET!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

NEJ NU JÄVLAR ÄR DET NOG MED RAGGANDET!

Jag raggar inte [tired]


   
SvaraCitera

mrman:

hur gammal är du missss hundra?

Dan_the_ironman:

NEJ NU JÄVLAR ÄR DET NOG MED RAGGANDET!

Ja...förstår du inte att Dan vill ha dig, ELLER?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va?? ska man flytta bara for att nagon i familjen gar naken? det ar val fullt naturligt. Finns manga familjer som badar bastu ihop osv. Val inget konstigt med det 🙂


   
SvaraCitera

passaro:

Ja...förstår du inte att Dan vill ha dig, ELLER?!?

Men jag vill inte ha Dan [shake]


   
SvaraCitera