Aviseringar
Rensa alla

Gåmårrån gåmorrån!


Ämnesstartare

Ånej nu börjar jag bli hemskt tröööööttt


   
SvaraCitera
time
 time

Jag ska hoppas att min slemhosta och förkylning går över av sig själv helt magiskt. Och så måste jag handla lite grann. Och så ska jag hoppas att min sambo går med på att dygna för att väcka mig imorgon bitti. Och så måste jag tvätta håret. Och tvätta kläder. Och rycka min katt i örat för att han kissat i min garderob. Och tvätta ännu mer kläder.

Och på något sätt få sömn ikväll. Så jag orkar gå till skolan imorgon. Uhu. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ringde mig sjuk på jobbet så ska bara ta det chill mest hela dagen. Ikväll blir det middag hos en nära väns mamma, min adoptivmoder [love]

Åt pasta med ost & champinjonsås till frukost. Hade gurka och tomat till också och så drack jag ett glas apelsinjuice.

timeisrunningout:

Jag ska hoppas att min slemhosta och förkylning går över av sig själv helt magiskt

Vi kan slemma tillsammans [cool]


   
SvaraCitera
time
 time

Zapetta:

Vi kan slemma tillsammans

I så fall tycker jag att vårt soundtrack ska vara LILLA SNIGEL AKTA DIG, om det är okej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

I så fall tycker jag att vårt soundtrack ska vara LILLA SNIGEL AKTA DIG, om det är okej [blush]

Passande i och med att jag är rädd för sniglar så kan känna mig farlig [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska nog inte göra något alls idag, mer än att springa samt ringa till radiotjänst.

brukar inte äta frukost alls så nej. brukar bara dricka kaffe istället.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska tvätta handla städa ... drömde att jag åt kladdkaka så e sjukt sugen just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uttrycka mig i skrift

lyssna på ny musik

läsa klart bok

promenera


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Har ätit en banan, och lagt lite pärlplatta. Skall lägga mer pärlplattor. Innan dess skall jag och andra människor jag är i kompani med åka buss till Lerum och köpa div. ting.

Sedan ska vi ha UM-middag.

Sedan kanske vi förgyller staden lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Varför?

haha luugnt. jag ska nog inte deppa kom jag på :P. har inget att riktigt deppa för. men har något svårt o djupt att ta tag i.

va det kul på liseberg då?


   
SvaraCitera

retstickan:

haha luugnt. jag ska nog inte deppa kom jag på :P. har inget att riktigt deppa för. men har något svårt o djupt att ta tag i.

Känner man att man behöver deppa ska man göra det! Livet är inte alltid lätt. Fast bra om man kan ta en paus ifrån det och roa sig med annat ibland också. Men hoppas det går bra iaf!

retstickan:

va det kul på liseberg då?

Nja, mådde sådär och det ösregnade större delen utav eftermiddagen men var ändå lite småtrevligt att gå där. Åkte knappt något. Men de hade goda popcorn iaf! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag åt jag två skinkmackor och en salamimacka till frukost
sen åkte jag hem från m3lis
sen har jag typ inte gjort något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gåmmmåååron idag igen!!!


   
SvaraCitera

God morgon! [smile]


   
SvaraCitera