Aviseringar
Rensa alla

Game of Thrones


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men vadå då är det väl inget att tagga för? de kan man ju se när man vill ändå ju.

jag är old school. vill inte se på datorn, jag har väntat på att det ska komma till sverige på tv, inte sett ett enda avsnitt

då blir man extra taggad


   
SvaraCitera
ickus

patrick bateman:

nån som ska kolla?

Hodoooor duuuuh'! Lite efter kanske? Andra säsongen börjar i April. Då ska du ha sett klart första säsongen och läst de två första böckerna. Skyyynda fynda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag är old school. vill inte se på datorn, jag har väntat på att det ska komma till sverige på tv, inte sett ett enda avsnitt

då blir man extra taggad

oj starkt, men ah då kan jag förstå det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ickus:

Hodoooor duuuuh'! Lite efter kanske? Andra säsongen börjar i April. Då ska du ha sett klart första säsongen och läst de två första böckerna. Skyyynda fynda!

MEN! [mad]

jag är old school skrev jag innan. har med flit väntat tills det kommit på tv, tänker inte se säsong två heller, väntar på den med precis som jag väntat på the walking dead två..

böckerna ska jag köpa när jag får råd

Nintendos BFF:

oj starkt, men ah då kan jag förstå det.

haha tack. är rätt jobbigt men kul [bigsmile]


   
SvaraCitera
ickus

patrick bateman:

har med flit väntat tills det kommit på tv, tänker inte se säsong två heller, väntar på den

Ah okej. Jag önskar jag hade ditt tålamod. Det är bäst att vänta och maratonna genom hela skiten. Fast böckerna är tusen gånger bättre. Jag försöker skynda mig att läsa alla innan någon spoliar saker för mig. VILKET ÄR JÄVLIGT VANLIGT! Nu kommer jag inte läsa mer på denna tråd. Men jag önskar dig all lycka! Old school!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lugnt om jag spoilar eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ickus:

Ah okej. Jag önskar jag hade ditt tålamod. Det är bäst att vänta och maratonna genom hela skiten

haha jag önskar jag hade sånt tålamod hela tiden, gick nu men om jag tycker det är grymt kommer det nog inte gå med säsong två. med musik är det omöjligt dock. men jo kul att lyckas så man kan maratonna genom allt som du säger

haha ingen dum ide, funderade att göra så men hade inte råd med böckerna. får hoppas som fan att jag inte åker dit för nån spoliler

hehe tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Lugnt om jag spoilar eller?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

vet inte men tror det mesta finns där. min strorbror ska iaf kolla game of thrones idag men har ingen funkande TV och påstår att den ska finnas där.

aha, får väl kolla då. ej så svårt att ladda ner annars iofs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha tack. är rätt jobbigt men kul [bigsmile]

ah ok, men för mig tog det ett par avsnitt innan jag kom in i det men sen blir den jättebra. ba så du vet o inte ger upp[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

aha, får väl kolla då. ej så svårt att ladda ner annars iofs

gör så. haha nej inte direkt

Nintendos BFF:

ah ok, men för mig tog det ett par avsnitt innan jag kom in i det men sen blir den jättebra. ba så du vet o inte ger upp

+___+

haha nej det är nog lugnt tror jag. har ju en vecka på mig att suga in det som hänt så jag lär nog komma in i det [smile]


   
SvaraCitera

Bästa serien ever typ <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vart har alla sett den?

Gick i usa förra året, resten får du gissa [blush]


   
SvaraCitera