Aviseringar
Rensa alla

GAME RAGE


Ämnesstartare

Få höra era bästa rage historier när ni spelat själv så slängde ja en xbox kontroll i skärmen då ja fuckat samma mission typ 20 gångerTardig siktade inte på skärmen tho blev så lack så jag ba kasta haha ångesten efter assåTumme ned


   
Citera
Ämnesetiketter

förstår inte hur man kan få rage tbh


   
SvaraCitera
Haien

Har väl stängt av spelet någon gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jarrås:
förstår inte hur man kan få rage tbh

Du spelar väll för lätta spel 


   
SvaraCitera

det värsta var nog när jag bodde hemma i usa och förlorade massa gånger på ett spel sköt sönder skärmen med en pistol mina föräldrar var inte glada efteråt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loco99: Du spelar väll för lätta spel 

Eller så kan det vara så att man har nått en nivå mental mognad där man har kontroll över sina handlingar så att man inte får små utbrott och går loss på sin egendom.

Eller så har man aldrig tagit spel på så stort allvar, för det är ju trots allt - spel.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ej sådan 


   
SvaraCitera

Klart man blir lite småförbannad när man spelar vilket dmc-spel som helst. Det slutar ofta med att man får ett jävla game-over och stänger ner hela jävla datorn och grubblar över det tills man försöker igen och så håller det på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slog kontrollen i skrivbordet en gång så det blev ett stort hål. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det värsta jag gjort pga ett spel är typ... vrålat och svurit grovt. Händer än idag.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Eller så kan det vara så att man har nått en nivå mental mognad där man har kontroll över sina handlingar så att man inte får små utbrott och går loss på sin egendom.

Eller så har man aldrig tagit spel på så stort allvar, för det är ju trots allt - spel.

Hjärta

♥️


   
SvaraCitera

Men vilket spel var det som du fick damp på då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jarrås:
Men vilket spel var det som du fick damp på då?

Gta 5 


   
SvaraCitera

Loco99:

Gta 5 

Herregud, trodde du menade dark souls elr nåt så


   
SvaraCitera

Aldrig förstört något när jag blivit arg pga ett spel men desto mera arga vrålRullar ögonen


   
SvaraCitera