Aviseringar
Rensa alla

gameboy pokemon


Ämnesstartare

askul. jag spelar de gamla gameboy pokemon spelen på datorn när jag är i skolan. oj vilka minnen som kommer tillbaka. sjukt bra tidsfördriv [smile] spelar just nu crystal

hade ni sådana gameboys?


   
Citera

Japp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robbin:

Japp.

men jag vill ha detaljer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade aldrig gameboy [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft:
Gul (typ)
Guld
Silver
Sapphire


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har de fortfarande nånstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hade aldrig gameboy

nej vad synd [n]

Tamburinmannen:

Har haft:
Gul (typ)
Guld
Silver
Sapphire

nice [y]

Tamburinmannen:

Har de fortfarande nånstans.

har letat efter mina men inte hittat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har pokémon blå i ett color i innerfickan på min ytterrock. [sad] Spelar ingen annan gameboy på gamboys längre? :'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja!... pokemon... :'/ <3

tycker ruby/saphire är de bästa

pokemon... :'/


   
SvaraCitera

Mh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

har letat efter mina men inte hittat?

Ja, jag vill spela mitt silver sooo bad!!!

Jag minns att de sex mest värdefulla jag hade var:

Zapdos (level 100)
Raichu (level 100)
Arcanine (level 100)
Mewtwo (level 90+)
Lapras (level 90+)
Lugia (level 80+)

Majoriteten var Pokémon som man inte kunde fånga på den versionen, och som alla hade fundamentala egenskaper som surf, cut, flash och strenght + en massa andra balla egenskaper. Mitt spel var värt miljoner. [sad]


   
SvaraCitera

Ja jag hade röd och silver. Spelade hundratals timmar och det var mitt liv under några år. Nu för tiden kan jag knappt höra musiken utan att börja gråta. Vilket tider det var!

Det är så jävla fint!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Ja, jag vill spela mitt silver sooo bad!!!

Du vet att det sitter ett batteri i gameboy spel? Och när det tar slut så försvinner det man sparat på det. Tänk om ditt spel legat så länge att batteriet tagit slut? Vad ska du ta dig till då när du hittar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Ja, jag vill spela mitt silver sooo bad!!!

haha

Tamburinmannen:

Jag minns att de sex mest värdefulla jag hade var:

Zapdos (level 100)
Raichu (level 100)
Arcanine (level 100)
Mewtwo (level 90+)
Lapras (level 90+)
Lugia (level 80+)

haha jävlar. inte dåligt

Tamburinmannen:

Mitt spel var värt miljoner.

mm kan tänka mig det

El Guaje:

Ja jag hade röd och silver. Spelade hundratals timmar och det var mitt liv under några år. Nu för tiden kan jag knappt höra musiken utan att börja gråta. Vilket tider det var!

haha ja sån var jag med. älskar att spela det just nu, underbara minnen. fast också dåliga. minns en gång jag spelade röd för första gången. hade kommit aslångt, spelade flera timmar irad men sen glömde jag savea när jag skulle äta så jag fick starta om. grät som fan då [cry]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

spelade flera timmar irad men sen glömde jag savea när jag skulle äta så jag fick starta om. grät som fan då

Usch sånt är inte kul. Men det är sånt man får försöka glömma och minnas allt det fina istället! Själv blev jag lite smått deprimerad en gång när jag dum som jag var lät en kusin spela mitt röd medan jag skulle duscha, sa till honom massvis av gånger att han inte fick spara om han skulle börja om. När jag kommer tillbaks har nöten naturligtvis sparat ett nytt spel. Hade ett par hundra speltimmar och Mew på det spelet. [sad]

Som tur är så var det bara nån månad innan guld och silver släpptes så då fick jag motivation att börja spela igen!


   
SvaraCitera