Aviseringar
Rensa alla

gameboy pokemon


Ämnesstartare

Ensamvargen:

Du vet att det sitter ett batteri i gameboy spel? Och när det tar slut så försvinner det man sparat på det. Tänk om ditt spel legat så länge att batteriet tagit slut? Vad ska du ta dig till då när du hittar det?

Fan vad världen sög innan portabla hårddiskar. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Usch sånt är inte kul

nää var hemskt

El Guaje:

Men det är sånt man får försöka glömma och minnas allt det fina istället!

ja du har så rätt. det fina vinner ändå över det onda [bigsmile]

El Guaje:

Hade ett par hundra speltimmar och Mew på det spelet.

haha fyfan asså. det måste svida.

El Guaje:

Som tur är så var det bara nån månad innan guld och silver släpptes så då fick jag motivation att börja spela igen!

haha det var ju bra det! kan vara svårt annars att hämta sig ifrån nåt sånt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Du vet att det sitter ett batteri i gameboy spel? Och när det tar slut så försvinner det man sparat på det. Tänk om ditt spel legat så länge att batteriet tagit slut? Vad ska du ta dig till då när du hittar det?

Det tar brutalt många år innan det tar slut enligt min erfarenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Fan vad världen sög innan portabla hårddiskar. [cry]

Ja. [sad]

Dan_the_ironman:

Det tar brutalt många år innan det tar slut enligt min erfarenhet.

Tja. Tiden är snart kommen för generation 2 av pokémon skulle jag tro. Både jag, Emil och ögon köpte gamla gameboyspel som batterierna tagit slut i. [sad]


   
SvaraCitera

Ja, spelar. Har röd, guld och safir. Mitt röd-spel är dessutom på spanska, så jag kan spela utan att känna att jag fullkomligen sitter och slösar tid genom att slappna av, roa mig och avstressa; jag gör någonting för att mina spanskkunskaper inte skall förfalla helt. Mja.

Har dock glömt min maskin hos Ensamvargen och Stringburka, kan således inte spela nu.

Ensamvargen:

ögon

Nä, mitt spel funkade!


   
SvaraCitera

Eller gjorde det. Minns inte.

Asbäst musik:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nä, mitt spel funkade!

Oy! Missminner mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Tja. Tiden är snart kommen för generation 2 av pokémon skulle jag tro. Både jag, Emil och ögon köpte gamla gameboyspel som batterierna tagit slut i.

http://www.askdavetaylor.com/pokemon_and_nintendo_gameboy_advance_cant_save_dry_...

Det verkar inte vara ett stort problem här iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick inte spela det för mina föräldrar när jag var liten[sad]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

askul. jag spelar de gamla gameboy pokemon spelen på datorn när jag är i skolan. oj vilka minnen som kommer tillbaka. sjukt bra tidsfördriv spelar just nu crystal

hade ni sådana gameboys?

Jag har sådana gameboys! Eller rättare sagt min brorsa har eller iallafall har haft. Ett svartvitt och ett med färg. Vi hade till och med ett pokemonspel, men det fanns roligare spel än det [crazy]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

ja du har så rätt. det fina vinner ändå över det onda

Ja och när det gäller Pokémon har man så många fina minnen att de mindre bra nästan helt glömts bort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det verkar inte vara ett stort problem här iaf.

Nä, är väl inget jättevanligt enligt personen jag pratade med heller, men han sade att det var batteriet som var slut också bytte han det åt mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

fick inte spela det för mina föräldrar när jag var liten

haha varför inte? så rå kan man väl inte vara eller?

Tjejen_med_hjärtat:

Jag har sådana gameboys! Eller rättare sagt min brorsa har eller iallafall har haft. Ett svartvitt och ett med färg. Vi hade till och med ett pokemonspel, men det fanns roligare spel än det

finns absolut inga roligare spel än pokemon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja och när det gäller Pokémon har man så många fina minnen att de mindre bra nästan helt glömts bort!

ja precis!


   
SvaraCitera

patrick bateman:

finns absolut inga roligare spel än pokemon!

Jo flinta var skoj [bigsmile]


   
SvaraCitera