Aviseringar
Rensa alla

Gamla användarnamn


Ämnesstartare

Så, hur lång tid är det som krävs för att man ska kunna registrera ett gammalt användarnamn igen, och kan man muta någon för att få göra det tidigare?


   
Citera

Ett halvår har jag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En evighet (i vissa fall).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars 6 månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och om UM verkar ha bestämt sig för att man inte har avregistrerat användaren? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kontakta någon som är U


   
SvaraCitera

mablethorpe:

Och om UM verkar ha bestämt sig för att man inte har avregistrerat användaren? [sad]

Din verkar ha buggat sig, sluta logga in på mediakatt så försvinner den tror jag. Efter sex månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Din verkar ha buggat sig, sluta logga in på mediakatt så försvinner den tror jag. Efter sex månader.

Loggar inte in på, råkade göra genom trollstavsfunktion i Opera. Fattar dock inte riktigt hur, i och med att den hade varit avregistrerad i... ja, länge då, eventuellt över sex månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Så, hur lång tid är det som krävs för att man ska kunna registrera ett gammalt användarnamn igen, och kan man muta någon för att få göra det tidigare?

Åtta:

[smile]

Hjälp? [cute]


   
SvaraCitera

mablethorpe:

Loggar inte in på, råkade göra genom trollstavsfunktion i Opera. Fattar dock inte riktigt hur, i och med att den hade varit avregistrerad i... ja, länge då, eventuellt över sex månader.

Men var det första gången du gjorde/råkade göra det sedan du avregistrerade den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Men var det första gången du gjorde/råkade göra det sedan du avregistrerade den?

Ja.


   
SvaraCitera

1år från avregistrering finns det kvar, efter det så kan vem som helst "sno" nicket.

Vid önskemål skickas en ny aktiveringskod till adressen som är verifierad för kontot, mindre än 1år, med andra ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker du sno variabel2??! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexa U


   
SvaraCitera