Aviseringar
Rensa alla

Gamla, överblivna TV-antenner


Ämnesstartare

Jag har tänkt att jag ska samla ihop gamla, överblivna (fungerande som icke-fungerande) TV-antenner av alla modeller, fabrikat och storlekar, och av dessa tänker jag bygga ett formidabelt och skräckinjagande torn som jag sedan kommer leda ström genom. Ni kanske undrar vad det är för syfte med allt detta, men syftet kommer förbli hemligt tills mänskligheten är redo att ta nästa steg.

Kan ni hjälpa mig, kära UM:are, eller är det här en börda jag måste bära själv?


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är rädd för att det här faktiskt är seriöst, men det kanske är bäst att UM-befolkningen ser mig som ett oseriöst och tråkigt troll tills vidare...


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Film, TV och Underhållning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UM:arna sover vidare i godan ro och anar inte det pågående hotet och den förestående eskaleringen av våldsamma konflikter myror och människor emellan. Hur, o hur, skola vi få dem att lyfta på slöjan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har tänkt göra något liknande, i helt annat syfte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad nu herr Livsdröms syfte månde vara kan vi bara ana oss till och tala om i de allra vagaste ordlag. Varför han inte ägnar sig åt att med sitt glödande förnuft och de ädla dygder som fyller hans odödliga själ hjälpa oss att finna den slutgiltiga lösningen på myrproblemet är bortom min förmåga att begripa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

Vad nu herr Livsdröms syfte månde vara kan vi bara ana oss till och tala om i de allra vagaste ordlag. Varför han inte ägnar sig åt att med sitt glödande förnuft och de ädla dygder som fyller hans odödliga själ hjälpa oss att finna den slutgiltiga lösningen på myrproblemet är bortom min förmåga att begripa.

Ypperligt uttalande, kampen mot myrorna har min välsignelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

färdkost:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ser att ett visst kråkslott har anslutit sig i kampen genom ett bidrag bestående av ett överflöd av särpräglade antenner. Det ser ut som jag har en dag fylld av antennsvetsning och kabeldragande framför mig, tackar så hjärtligt för detta bidrag!


   
SvaraCitera