Aviseringar
Rensa alla

Gamla trådar


Ämnesstartare

ja jag brukar läsa denna:  http://ungdomar.se/forum/thread/skaems-oever-mina-laeppar-kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Jaaa, Olaaaaaa! Han var kul! Var är han? Ledsen

Han är nog long gone 🙁 Men han vart ju typ inaktiv i ett par år sedan 2009, minns att han vart tbx en period under 2011.. Antagligen avreggad nu. 🙁

Bell:

hahahaha, sökte på aflevin, kolla vilken tråd som kommer upp först, jag skääääms! Rodnar

Åååååh! Nostalgi! Rodnar Ni tsm var mina förebilder! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

S3ON: Åååååh! Nostalgi!  Ni tsm var mina förebilder!

Hahaha, noo, bara pinsamt ju! Sover Men kul att vara någons förebild Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Jaaaaa  Jag minns, glädjs och skäms!  Men det är tråkigt att läsa allt för gamla trådar för då är det bara en massa "Avregistrerade"..så får man gissa vem som skrivit vad

Gott! Ja skäms gör man ibland Rodnar Haha ja det är tråkigt men vissa minns man, eller man minns att det var den personen man snackade med då typ 🙂 

S3ON: Man ska se framåt på livet, inte bakåt. Jag blir i varje fall deppig när jag tittat bakåt..

Haha jag med ibland för är en sån som ofta tycker det var bättre förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Gott! Ja skäms gör man ibland Rodnar Haha ja det är tråkigt men vissa minns man, eller man minns att det var den personen man snackade med då typ 🙂 

Haha jag med ibland för är en sån som ofta tycker det var bättre förr

Allt var bättre förr! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Allt var bättre förr!

Haha ja väldigt mycket iaf. därför jag gillar att titta i gamla trådar Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha ja väldigt mycket iaf. därför jag gillar att titta i gamla trådar Rodnar

Klarar ej av, får ångest och bli ihjälstressad för att jag inte har åstadkommit något vettigt sedan dess. Ledsen 


   
SvaraCitera

Brukar gå igenom lite nu som då :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Klarar ej av, får ångest och bli ihjälstressad för att jag inte har åstadkommit något vettigt sedan dess.

Oj shit! Säg inte så för bövelen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Oj shit! Säg inte så för bövelen! 

*skäms*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: saknar du inget från förr? Jag kan sakna hur det var att vara 18-19 och sitta på UM med alla gamla veteraner i chatten

Chatten var bra skit! Tycker dom borde återinföraLedsen


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

aristoteles: Chatten var bra skit! Tycker dom borde återinföra

Ja, bra på att dämpa ångest och ensamhet tror jag. Blir onödigt många trådar utan chatten också..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Ja, bra på att dämpa ångest och ensamhet tror jag. Blir onödigt många trådar utan chatten också..

Ja det är sant, skulle slippa en del forumspam. Minns du fortet?Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

aristoteles: Minns du fortet?

Klart jag gör Hjärta Var du med där? minns inte det Rodnar kanske du som startade det? FörvånadRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Klart jag gör  Var du med där? minns inte det  kanske du som startade det?

Jag fick vara med ibland, men jag brukade hänga utanför med uz och massa andra jag inte kommer ihåg. Var inte del av fortetgängetRodnar


   
SvaraCitera