Aviseringar
Rensa alla

Gammal


Skåneärbäst:

ja det har jag faktiskt jag drömde mardrömmar om lego när jag var mindre av någon konstig anledning 

Ah, well tycker synd om den mindre du. Tänk om man kunde drömma om lego, det hade varet fint. Har nog inte haft en bra dröm på några år :/


   
SvaraCitera
Ehmhej

Nej, de känns som att man aldrig riktigt blir för gammal för de.. skulle lätt kunna sitta o spela spel när ja e 35 typ


   
SvaraCitera
Listus

Man blir aldrig för gammal att göra saker man älskar, folk som säger det är bara trångsynta. Bara en själv kan avgöra vad som passar än, ingen av oss är ju den andra lik.


   
SvaraCitera
myten

Är väl upp till var och en, slutade själv spela runt tiden jag tog studenten. Men absolut inget konstigt i din situation. Merparten av mina vänner i 20-25 års åldern spelar fortfarande.


   
SvaraCitera
Lillen

Ban blir aldrig för gammal för att spelar datorspel!! Spela på, så länge du sköter allt annat som ska göras.


   
SvaraCitera

Lav:
Jag är ett antal år äldre än dig och lirar spel.
Jag lirar spel med folk som är betydligt äldre än mig.

Visst, kan vara bra med något mer att syssla med än bara gaming men det är inget man blir för gammal för. 

jag tror att av ditt val av ordet ¨lirar¨ också är ett bevis på att du är äldre..


   
SvaraCitera

jocke/Kim:

jag tror att av ditt val av ordet ¨lirar¨ också är ett bevis på att du är äldre..

Ouch that hurt Gråter


   
SvaraCitera