Aviseringar
Rensa alla

Gangsta bandana!


Ämnesstartare

Tja, ni har säkert sett någon gång hur "gangstas" använder en bandana runt näsan och munnen visst (lite som en rånare)? Någon som vet vad man kallar det och hur viker man/knyter man den på ett bra sätt? Försöker inte se ut som en "gangsta" men jag tänkte att det kanske är grymt effektivt i vinter när det blir iskallt ute. [confused]


   
Citera

Ring AFA eller nån annan grupp ur PK-vänstern och fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ooo1ooO:

Någon som vet vad man kallar det

Bandana eller snusnäsduk

Ooo1ooO:

hur viker man/knyter man den på ett bra sätt?

vik den dubbelt så det blir en trekant, sen så knyter du den runt your mouth typ, inte så jävla svårt egentligen


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

inte så jävla svårt egentligen

Vänsterpacket är ofta inte så smarta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Vänsterpacket är ofta inte så smarta.

Hade dem varit smarta så hade dem inte röstat på vänstern.[wink]


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

Hade dem varit smarta så hade dem inte röstat på vänstern.[wink]

Så sant, så sant.


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

vik den dubbelt så det blir en trekant, sen så knyter du den runt your mouth typ, inte så jävla svårt egentligen

Eller hur, detta kan ju varje riktig man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Eller hur, detta kan ju varje riktig man.

Indeed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Eller hur, detta kan ju varje riktig man.

till och med kvinnor


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

till och med kvinnor

Nej, kvinnor kan bara knyta den för axlarna och sådant. [n] Som en slags palestinasjal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikrofonkåt:

Nej, kvinnor kan bara knyta den för axlarna och sådant. Som en slags palestinasjal.

jag är ingen vanlig kvinna, jag kan knyta den på ALLA sätt [no-no]


   
SvaraCitera

AntiAntiFa:

AFA

AntiAntiFa:

PK-vänstern

[confused]


   
SvaraCitera

Libertad:

[confused]

Ja, det är allmänt känt att AFA hyllas som hjältar av PK-media och att deras extrema våld inte bedöms som lika illa som det knappt existerande våldet från den nationella sidan.


   
SvaraCitera

AntiAntiFa:

Ja, det är allmänt känt att AFA hyllas som hjältar av PK-media

Nja. Kom igen. Du vet själv att du överdriver nu. Vilken "PK-media" är det som hyllar AFAs våld?

AntiAntiFa:

deras extrema våld inte bedöms som lika illa som

AntiAntiFa:

våldet från den nationella sidan.

Det håller jag med dig om.


   
SvaraCitera

Libertad:

Nja. Kom igen. Du vet själv att du överdriver nu. Vilken "PK-media" är det som hyllar AFAs våld?

All media. Axess TV hade för ett tag sedan ett reportage om hur PK-media censurerar våldet från vänstern och samtidigt fokuserar starkt på att lyfta fram det nationella våldet och få det att framstå som något som sker i mycket större utsträckning och med mycket grövre metoder. Detta är dock falskt eftersom de flesta av oss nationella är fredliga pacifister och endast ett fåtal av oss sysslar med våldsmetoder, medan kommuniströrelser som AFA, SUF, SSU, Ung Vänster, osv. alla utövar extremt mycket våld mot oss.


   
SvaraCitera