Aviseringar
Rensa alla

Går det att fråga en tjej om hon tappat intresset?


Ämnesstartare

Tjena. För 4 veckor sedan visade en tjej intresse för mig genom att flirta och le varje gång vi möttes i korridoren. Nu så ger hon mig inte blicken längre. Vi pratade mycket via sms förut men har nu inte gjort det på ca 2 veckor. Går det att i en sånn här situation fråga rakt ut om hon fortfarande har något intresse för mig?  Och isåfall ska man fråga det via sms, ringa eller ta det öga mot öga? Svar med lite erfarenhet vore bra 🙂


   
Citera

Du ska nog ta och slänga iväg ett sms, är nog bäst så.


   
SvaraCitera
SOMBI

KLART DU KAN FRÅGA? och gör det öga mot öga så kanske hon blir imponerad = intresserad igen


   
SvaraCitera

Fråga! Frågar man inte får man inget veta!


   
SvaraCitera

Får jag chans på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:
Du ska nog ta och slänga iväg ett sms, är nog bäst så.

Hur ska jag skriva ungefär? 

SOMBI:
KLART DU KAN FRÅGA? och gör det öga mot öga så kanske hon blir imponerad = intresserad igen

Hur och när ska jag ta det? Om hon går förbi mig med sina kompisar ska jag fråga om jag kan snacka med henne eller?


   
SvaraCitera

WinterTime:

Hur ska jag skriva ungefär? 
     

Hej, jag vill bara fråga en sak, ursäkta om jag är påträngande men, är du intresserad av mig?


   
SvaraCitera

Givetvis går det att fråga, om du får ett rakt och ärligt svar är däremot svårt att veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Hej, jag vill bara fråga en sak, ursäkta om jag är påträngande men, är du intresserad av mig?

Eller typ "Hej (namn). Jag har länge känt att du varit intresserad av mig men ditt beteende på senare tiden har gjort mig osäker.  Jag skulle gärna vilja veta om de finns något intresse för mig." Eller


   
SvaraCitera

WinterTime:

Eller typ "Hej (namn). Jag har länge känt att du varit intresserad av mig men ditt beteende på senare tiden har gjort mig osäker.  Jag skulle gärna vilja veta om de finns något intresse för mig." Eller

Det lät som en bra idé.


   
SvaraCitera

Hon kommer tappa intresset när du skriver det :ppPPppPPppP 


   
SvaraCitera

Fortsätt som vanligt bara dvs snacka/skriv


   
SvaraCitera
SOMBI

WinterTime: Om hon går förbi mig med sina kompisar ska jag fråga om jag kan snacka med henne eller?

ja det låter ju som en bra ide


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:
Hon kommer tappa intresset när du skriver det :ppPPppPPppP 

Varför tror du dwt


   
SvaraCitera

WinterTime:

Varför tror du dwt

Känns så


   
SvaraCitera