Aviseringar
Rensa alla

Går det att ha sex med en typ 10 cm lång balle?


Ämnesstartare

Jag har en schysst och fin tjej och allt dedär. Jag kommer inte våga snacka med henne om de, jag vet att hon vill ha sex men jag vågar inte, tänk om hon typ skrattar åt min lilla kuk:( Vad tror ni, går de eller ska jag vänta tills målbrottet?


   
Citera

r0nkaballe:

eller ska jag vänta tills målbrottet?

Ja


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

käften jag är ju kåt som ett djur och hon är hur söt som helst


   
SvaraCitera

samma här faktiskt


   
SvaraCitera

Namn:

samma här faktiskt

Ok


   
SvaraCitera

Skrattar hon så trycker du bara in den i tvåan på henne, ofta hon skrattar efter det[wink]


   
SvaraCitera

Borde gå, även om det inte är något jag testat själv.

Men om hon tycker den är för liten kan du ju alltid ta henne i tvåan, då blir hon nog glad! [y]


   
SvaraCitera

r0nkaballe:

tills målbrottet?

lol
irriterande och sött[crazy]


   
SvaraCitera

Funkar för hundratalsmiljoner kineser, och ännu fler människor världen över. Så klart att det går för dig också.


   
SvaraCitera

förlåt men tvåan?


   
SvaraCitera

Ja, men bara om hon är under fem.


   
SvaraCitera

Seriöst.
Nej, r0nkaballe. Du ska inte skämmas för den du är uppbyggd till. Själv har jag väl "försökt" ha sex med en 10cm kuk, men det gick bara inte. Fick inte ens in den, så det kan ju bli lite svårt ändå. Är hon liten, kan det kanske fungera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Själv har jag väl "försökt" ha sex med en 10cm kuk, men det gick bara inte. Fick inte ens in den, så det kan ju bli lite svårt ändå.

Jag har 12 cm, det är bara 2 cm större än 10. Och jag kan få in den. Man får göra ganska små rörelser när man har sex, men det fungerar.


   
SvaraCitera