Aviseringar
Rensa alla

går det ?


Ämnesstartare

hej jag har haft svart hår men de svarta och grönt har gått ur å jag ska bleka det men jag är inte säker på att de kommer funka vad tror ni
 158.JPG099.JPG
det är väl så allt ser ut nu de ljusbrun/ljussvarta är de som var väldigt svart först å nu ska det bort jag ska färga om hela håret till en färg funderar på x blå eller lilla 

snälla säg  vad ni tycker får jag ingen hjälp får jag föra de själv nu ikväll


   
Citera
Ämnesetiketter

Friskt satsat - hälften vunnet. Kör bah.


   
SvaraCitera
time
 time

Avfärgning och blondering borde väl fungera men ta det i omgångar så du inte sliter på håret mer än nödvändigt, då kan det ramla av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Avfärgning och blondering borde väl fungera men ta det i omgångar så du inte sliter på håret mer än nödvändigt, då kan det ramla av.

tack ^^ 
kan man göra sånt själv eller behöver jag hjälp av någon för att få i färgen bra har aldrig blekt förut ? eller nu ljög jag när jag hade rött görde jag de men min faster gorde allt jag bara satt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gorde*


   
SvaraCitera
time
 time

jag e en giraff: kan man göra sånt själv eller behöver jag hjälp av någon för att få i färgen bra har aldrig blekt förut ?

Ja, du kan göra det själv, många gör det. Om du är osäker så fråga någon som har blekt hemma själv förut, jag har bara gjort det hos frisören. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Ja, du kan göra det själv, många gör det. Om du är osäker så fråga någon som har blekt hemma själv förut, jag har bara gjort det hos frisören. 

tack sååå väldigt " mörk" så alla är vana vid att jag går i svart å har mkt svart smink å så kommer vi med halvblekt hår en dag ... kan inte lägga i själva färgen en för jag ska va nyfärgad till ett brölopp om mindre en en månad hoppas de blir bra ^^


   
SvaraCitera

jag e en giraff:

tack ^^ 
kan man göra sånt själv eller behöver jag hjälp av någon för att få i färgen bra har aldrig blekt förut ? eller nu ljög jag när jag hade rött görde jag de men min faster gorde allt jag bara satt där

Säkrast är väl att gå till frisören om du är rädd om ditt hår.


   
SvaraCitera