Aviseringar
Rensa alla

Går du i första ring på gymnasiet och blir kär i en som går i femman? Då är du pedofil!


Du verkar vara en väldigt rar och omtänksam man som hela tiden tar upp barnens känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Du verkar vara en väldigt rar och omtänksam man som hela tiden tar upp barnens känslor.

Jag är väldigt omtänksam. Skulle aldrig tvinga någon att göra något mot dennes vilja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

ur skiljer sig synen på kroppar mellan barn och vuxna då menar du?

Vuxna ser nakna kroppar som någonting sexuellt och barn ser dem som ingenting.

oskar_det:

Exakt vad är det som utvecklas i ett barns psyke som gör det redo för sex?

Skojar du nu?

oskar_det:

Hur vet du det när barnen aldrig får prova?

Barn leker det de ser och hör barn som får en normal uppväxt, så de provar på vuxenlivet genom att låtsas köra bil och bestämma när dockorna ska gå och lägga sig, mer vill de inte göra.
Barn som blir utnyttjade och därmed "får" prova på vuxenaktiviteter blir inbundna eller helt åt andra hållet, tror att är normalt att låta folk ta på dem eller att ta på andra barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vuxna ser nakna kroppar som någonting sexuellt och barn ser dem som ingenting.

Så du hävdar alltså att det inte finns ett enda barn på jorden som ser kroppar som något sexuellt? Inte ens flickor som kommit in i puberteten vid 8 års ålder?

isola:

Skojar du nu?

Förklara tack.

isola:

mer får de inte göra.

Fixed.

isola:

Barn som blir utnyttjade och därmed "får" prova på vuxenaktiviteter blir inbundna eller helt åt andra hållet, tror att är normalt att låta folk ta på dem eller att ta på andra barn.

Du är så övertygad om att barn aldrig kan få den typen av känslor fast det faktiskt finns dom som får det. Jag tror inte ens det är någon idé att prata med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Klart man som barn förtränger sina känslor då, om man nu har några.

Men varför löper pedofiler ändå ut med barn? Är de barnen inte hjärntvättade menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men varför löper pedofiler ändå ut med barn? Är de barnen inte hjärntvättade menar du?

Pedofiler som tvingar barn till sex har jag inget till övers för, de borde spärras in på lämplig anstalt, men det gäller människor som tvingar andra till sex oavsett ålder.

Vad jag hela tiden pratat om är att båda ska vara med på det. Långt ifrån alla pedofiler begår övergrepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Vad jag hela tiden pratat om är att båda ska vara med på det. Långt ifrån alla pedofiler begår övergrepp.

Jag har aldrig påstått det heller, men barn är väldigt lättmanipulerade. Varför har man barnsoldater tror du?

Om du försöker få ett barn att bli förälskat i dig och försöker få det att säga att det är redo för sex så lär det hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

men barn är väldigt lättmanipulerade. Varför har man barnsoldater tror du?

Människor är väldigt lättmanipulerade. Varför tror du USA målar ut sin militär som landets stolthet och "gör din plikt för fosterlandet"?

Det är ju bara för att få mer kanonmat.

Dan_the_ironman:

Om du försöker få ett barn att bli förälskat i dig och försöker få det att säga att det är redo för sex så lär det hända.

Inte alls. Men om ett barn blir kär i en vuxen ska man inte avspisa dom känslorna bara för att dom är förbjudna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Inte alls.

Har du erfarenhet menar du?

oskar_det:

Men om ett barn blir kär i en vuxen ska man inte avspisa dom känslorna bara för att dom är förbjudna.

Nej, men å andra sidan så vill som sagt barn gifta sig med deras föräldrar ofta, men inte fan vill de ligga med dem (eller du kanske diggar incest vad fan vet jag).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Långt ifrån alla pedofiler begår övergrepp.

Alla pedofiler, utan undantag, som agerar efter sina känslor begår övergrepp.

oskar_det:

Så du hävdar alltså att det inte finns ett enda barn på jorden som ser kroppar som något sexuellt? Inte ens flickor som kommit in i puberteten vid 8 års ålder?

Ja. I den åldern är man inte redo för sex i något avseende.

oskar_det:

Du är så övertygad om att barn aldrig kan få den typen av känslor fast det faktiskt finns dom som får det.

Fast skillnaden på oss är ju att jag är psykiskt frisk och kan umgås med barn på ett normalt sätt utan att identifiera min vuxna person med dem, så det förvånar mig inte att du ser det vi alla här tycker här är jättekonstigt.
Kan visst bli kära i andra barn och vuxna, på sitt vis. De testar olika känslor och situationer, men de är fortfarande barn och varken kan eller ska ha någon form av förhållande.
När jag gick i lågstadiet var alla ihop med alla, vi frågade chans och samlade sen på oss folk vi var ihop med och det var helt normalt att vara ihop med 15st. Dessa interagerade man aldrig med något vidare sätt, men man var ändå ihop och det var jättevuxet och kul. Sen tog de ens penna eller favoritsudd på lektionen och då gjorde man slut. På den nivån tänker barn, inte "ågu kör in din kuk i mig" som en vuxen.
De ser inte heller nakenhet som någonting speciellt och på förskolor och lågstadier så är det inte ovanligt att unagr springer runt utan kläder när de byter om osv, och det är ingen som tänker på det.

oskar_det:

Förklara tack.

Ditt psykiska jag måste vara lika redo som ditt fysiska för att kunna njuta och förstå sex. Ett barn är inte såpass utvecklat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Alla pedofiler, utan undantag, som agerar efter sina känslor begår övergrepp.

Fast nu är det ju inte alla pedon som agerar efter sina känslor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Fast nu är det ju inte alla pedon som agerar efter sina känslor...

Läs vad jag skrev en gång till pliiis


   
SvaraCitera

Fortsätt mata trollet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Läs vad jag skrev en gång till pliiis

Om du läser meningen han skrev så var din rätt onödig då?


   
SvaraCitera