Aviseringar
Rensa alla

Går du i kyrkan?


En gång i tiden då vi hade delforum. Då fanns det ganska många religiösa aggitatorer här 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nej, är inte troende. I hemlandet när jag var liten då fick följa med släktingar fast jag inte ville.


   
SvaraCitera

Har precis som time och iste varit på mässa i rom, det var ganska... vet inte om jag skulle kalla det häftigt eller mäktigt, men det var... Ja, lite coolt kanske RodnarAnnat än det, nej!! Skulle eventuellt kunna tänka mig att gå på ett satanistmöte någon gång, det vore intressant. Känner en satanist litegrann som träffar andra satanister emellanåt ute till skogs och sånt, han har berättat en del, låter ganska mysko men intressant också! Heh, ngt för s3on testar kske

Berit:
när jag måste

Fy faaaan i helvete, föräldrar bör inte tvinga sina barn till att leva på ett särskilt sätt Ledsen


   
SvaraCitera
Berit

S3ON:
Fy faaaan i helvete, föräldrar bör inte tvinga sina barn till att leva på ett särskilt sätt Ledsen

Alltså det är typ om familjen är med eller när jag är på konfirmandläger/-utbildning


   
SvaraCitera

Berit:

Alltså det är typ om familjen är med eller när jag är på konfirmandläger/-utbildning

Tvång som tvång, fy fan! 🙁 


   
SvaraCitera
Berit

S3ON:

Tvång som tvång, fy fan! 🙁 

har ju själv valt att vara med i kyrkan men har hellre andakt än mässa


   
SvaraCitera

Berit:

har ju själv valt att vara med i kyrkan men har hellre andakt än mässa

För att du kanske blir utfrusen ur familjen om du inte är. Ledsen


   
SvaraCitera

Konfirmerar mig så måste gå på ett visst antal men kommer fan inte fortsätta gå efter det. Så långtråkigt!


   
SvaraCitera

Neej, Har mitt egna svarta kapell hemma ^^ avlastar lite offergåvor på altaret  när jag ska be om mina synders förlåtelse,lol 
En kyrka behövs ej för att tro eller be till Gud ,räcker man tillber Jesus xD 


   
SvaraCitera

Armagedon:
Nej och aldrig. 


   
SvaraCitera

Brukar ibland gå på Lucia och på julafton på julbön om övriga släkten så vill. Högmässa går jag aldrig på. Däremot på bröllop och begravning. 


   
SvaraCitera