Aviseringar
Rensa alla

Går inte att lana wc3


SpecialGreGer:

Jo... för routern blockerar ju lokalt... *suck*

Vem har sagt något om LAN? Han får väl lov att prova på internet.


   
SvaraCitera

sylar:

Vem har sagt något om LAN? Han får väl lov att prova på internet.

Har rubrikens självklara innebörd undgått ditt intelligenta sinne?


   
SvaraCitera

SpecialGreGer:

Har rubrikens självklara innebörd undgått ditt intelligenta sinne?

Ingen lyckades lösa hans problem, därav så är det bättre att gå vidare. Man ska inte fastna i det förflutna och strunta i liret, utan prova nästa sak istället.


   
SvaraCitera

sylar:

Ingen lyckades lösa hans problem, därav så är det bättre att gå vidare. Man ska inte fastna i det förflutna och strunta i liret, utan prova nästa sak istället.

Men nu är det så att ditt sätt endast fungerar på internet, och han vill spela över LAN. Förstår denna intelligenta personen skillnaden? Eller måste jag be den unge herren att söka?


   
SvaraCitera

filipweiner:

Vad e felet??

Skaffa Garena


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kroppkakor:

Skaffa Garena

har det och förstår verkligen inte hur det kan hjälpa?


   
SvaraCitera

filipweiner:

har det och förstår verkligen inte hur det kan hjälpa?

Hände samma för mig. Garena funkar det alltid, annars är det fel på versionerna.


   
SvaraCitera

filipweiner:

har det och förstår verkligen inte hur det kan hjälpa?

För då kör ni genom Garena servrarna istället för lokalt. Fungerar som Hamachi... fast bättre.


   
SvaraCitera
Tyrael

SpecialGreGer:

För då kör ni genom Garena servrarna istället för lokalt. Fungerar som Hamachi... fast bättre.

Bättre? Han vill LANA, du vet att när man sitter på ett LAN har man inte alltid Internet? Fail.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Bättre? Han vill LANA, du vet att när man sitter på ett LAN har man inte alltid Internet? Fail.

De hade ju provat Hamachi vilket kräver internet, så då kan de lika bra prova Garena.

Så nu kan du fundera lite på vem som egentligen failade. Sluta gör bort dig och ta en promenad och tänk över ditt liv lille vän.


   
SvaraCitera
Tyrael

SpecialGreGer:

De hade ju provat Hamachi vilket kräver internet, så då kan de lika bra prova Garena.

Hamachi kräver inte internet, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nytt problem: kan inte heller hosta på b-net nu heller...asså vafan händer [sad]


   
SvaraCitera

filipweiner:

nytt problem: kan inte heller hosta på b-net nu heller...asså vafan händer [sad]

Då måste du öppna portarna

Tyrael:

Hamachi kräver inte internet, nej.

Antar att b-net inte heller kräver det.


   
SvaraCitera
Tyrael

SpecialGreGer:

Antar att b-net inte heller kräver det.

Det gör det verkligen.

filipweiner:

nytt problem: kan inte heller hosta på b-net nu heller...asså vafan händer [sad]

Synd, du är ju så *****bliven att du inte ens försöker fixa detta problemet, så jag undrar grovt varför, om någon nu skulle ta sig tid till att hjälpa dig igen när du ändå inte tar till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

när du ändå inte tar till dig.

tro mig, jag försöker visst göra något åt saken stick åt helvete om du ska vara sådär


   
SvaraCitera