Aviseringar
Rensa alla

Går inte i skolan förens till hösten, vill utnyttja min lediga tid till max (har 15 000 kr)


Ämnesstartare

Som rubriken säger, ska gå om ettan pga. personliga problem och börja nu till hösten. Funderar på att möjligen ta en bartenderkurs, lära mig spela gitarr på riktigt, men vad mer? Bartenderkurs kanske kan bli lite svårt eftersom jag endast är sexton, men flera utav mina polare har sagt att det funkar. Har inte så många intressen förutom mode, musik, umgås med polare, festa och sånt skit.


   
Citera

praktik? om du vill behålla studiebidraget...


   
SvaraCitera

wlod:

Bartenderkurs

...


   
SvaraCitera

wlod:

Bartenderkurs kanske kan bli lite svårt eftersom jag endast är sexton, men flera utav mina polare har sagt att det funkar.

Jo visst, i den så kallade underjordiska världen är allt möjligt! [wink]


   
SvaraCitera

weekend i Dublin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

praktik? om du vill behålla studiebidraget...

Får pengar ändå 🙂

Tickstart:

...

Haha! Vet att det låter fånigt när jag endast är sexton, dock vore det en trevlig grej att göra eftersom det blir lätt att få jobb när man väl är utbildad 🙂

S3ON:

Jo visst, i den så kallade underjordiska världen är allt möjligt! [wink]

Sant!

OF 5:

weekend i Dublin

Rest väldigt mycket i mitt korta liv, har nästan "tröttnat" på det. Så vore ej värt pengarna, skulle jag tro.


   
SvaraCitera

Asså bara spara pengarna, när du ser något du vill ha köp det! Annars bara håll i pengarna du kommer säkert ha användning av dom för eller senare [wink]

Vad gäller att du är ledig så bara njut av tiden, även där ta det som det kommer. Gå på konserter, res till ställen du kanske inte varit på men vill till. Språkresa är ett bra sätt att spendera pengar på? Med EF om du vill ha större chans att festa [wink]


   
SvaraCitera
Exner

troll


   
SvaraCitera