Aviseringar
Rensa alla

Går killar och längtar på samma sätt som tjejer?


Ämnesstartare

Är det med killar som med tjejer..
Att ni går och funderar över när ni ska träffa någon, inte vem som helst, utan någon att bli kär i?


   
Citera

Nej, vi är helt jävla känslokalla och letar enbart efter någon fitta att knulla med.


   
SvaraCitera

Alla killar längtar inte, men en del gör. Likadant med tjejer. [rolleyes]


   
SvaraCitera

lindamariee:

inte vem som helst, utan någon att bli kär i?

JA! jag gör iaf det, Every fucking day!


   
SvaraCitera

Nej, det finns en slags signalsubstans hos killar som blockerar sådana önskningar. Fenomenet "längtan efter den rätta" förekommer med andra ord bara hos kvinnor.


   
SvaraCitera

lindamariee:

Att ni går och funderar över när ni ska träffa någon, inte vem som helst, utan någon att bli kär i?

Självklart


   
SvaraCitera

typ varje dag


   
SvaraCitera

Samtidigt som det där var den mest begåvade frågan jag hört, var det också den mest begåvade frågan någon har hört.


   
SvaraCitera

Hell_man:

JA! jag gör iaf det, Every fucking day!

Plyvert:

Självklart

OF 5:

typ varje dag

You're all gays I tell you! [party]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Samtidigt som det där var den mest begåvade frågan jag hört, var det också den mest begåvade frågan någon har hört.

Det var värst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara en tanke som slog mig..
Killar (enligt samhället och ja.. min personliga uppfattning) ska (är) det "starkare" könet och i vissa fall helt jävla känslokalla.
Med det menar jag inte att vi tjejer är några änglar, snarare tvärtom, finns många tjejer som är känslokalla idioter också..
Men den bilden jag fått är att killar glider igenom vardagen/livet, bryr sig inte så mycket om kärlek at all. Inte lika mycket eller kanske lika öppet som tjejer.. Hur som helst. En dag så händer det och flera av de killar jag känner säger varken bu eller bä om saken, kärlek är av bekvämlighetsskäl.. "Hon tycker om mig, jag trivs i hennes sällskap.. why not liksom".

Låter kanske aningens ytligt och feltolkat i vissas ögon, men det är den bilden jag fått..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är rätt så övertygad om att tjejer och killar är väldigt snarlika när det gäller relationer och behovet av närhet. Alla människor (Nja nästan alla) vill ha närhet och bekräftelse. Och vad är mer bekräftelse än ha en person som är kär / älskar en ?

Sen så utspelar ofta killar och tjejer sina tankar på olika sätt. Detta är något som präglas av ungdomen och tynar ut mer och mer desto äldre man blir. Jag tyckte personligen att det var väldigt mycket "spel" när jag var 13-19 (högstadie och gymnasium) men det släpper när man börjar jobba / plugga högskola då folk mognar mer och vet vad dom vill i större utsträckning.


   
SvaraCitera

Tickstart:

You're all gays I tell you

Go to hell, bastard!


   
SvaraCitera

Roll on:

Nej, vi är helt jävla känslokalla och letar enbart efter någon fitta att knulla med.

Precis.


   
SvaraCitera

lindamariee:

Låter kanske aningens ytligt och feltolkat i vissas ögon, men det är den bilden jag fått..

Så otroligt fel du har. [smile]


   
SvaraCitera