Aviseringar
Rensa alla

Går man upp i vikt av att röka på?


XTYLE:

Men det är ämnet jag syftar på och dess påverkan på kroppen (vikten). Hur det påverkar fettvävnad, ämnesomsättning osv.

I så fall skulle du inte ha skrivit:

XTYLE:

Nu tänker jag inte på det man eventuellt äter i samband, menar av själva cannabisen.

Du säger ju helt emot dig själv. Antar att du äntligen fattade och nu försöker snacka bort det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

I så fall skulle du inte ha skrivit:

Myksa:

XTYLE: Nu tänker jag inte på det man eventuellt äter i samband, menar av själva cannabisen.

För att utesluta munchies som skäl till att gå upp i vikt?


   
SvaraCitera

Om du är rädd för att få utökad fettvävnad kan du ju alltid inhalera något som löser fett, exempelvis bensin, så blir du av med den [y]


   
SvaraCitera

XTYLE:

Går man upp i vikt av att röka på?

spelar de nån roll eller e man så dum så skiter man väll i vikten [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senda:

spelar de nån roll eller e man så dum så skiter man väll i vikten

Ja, sant. Om man röker på så skiter man nog i sitt liv, utseende, hälsa .. ja allt. Går ju knappast att ha ett balanserat liv om man håller på med sådant dödsknark. De som röker på borde egentligen ta livet av sig själva.


   
SvaraCitera

XTYLE:

De som röker på borde egentligen ta livet av sig själva.

kanske inte ta livet av sig men sluta med tanke på att de kan skada omgivningen som inte vill + anhöriga blir nog inte glada när man dör i förtid så man skadar inte bara sig själv. Och man får bara en chans på denna jord, de bör fler tänka på ibland!!!


   
SvaraCitera

senda:

spelar de nån roll eller e man så dum så skiter man väll i vikten [n]

senda:

kanske inte ta livet av sig men sluta med tanke på att de kan skada omgivningen som inte vill + anhöriga blir nog inte glada när man dör i förtid så man skadar inte bara sig själv. Och man får bara en chans på denna jord, de bör fler tänka på ibland!!!

Horunge.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Horunge.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Infraröd:

Horunge.

Tänkar'n

mmmmmm precis
skaffa ett liv!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

senda:

mmmmmm precis
skaffa ett liv!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur så?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Hur så?

verkar inte som du har nåt!!!!!!!!!!!!!!!!!! bara gillar att dö i förtid[no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll


   
SvaraCitera

senda:

verkar inte som du har nåt!!!!!!!!!!!!!!!!!! bara gillar att dö i förtid[no-no][no-no][no-no]

mm gilalr det[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Myksa:

Och de säger att man inte blir dum av att röka på...
Du suger i dig RÖK - hur mycket väger det.!? Och tänk på att du blåser ut det mesta igen...

XTYLE:

Är du dum i huvudet? Eftersom tetrahydrocannabinol som man andas in när man röker på tydligen lagras i fettvävnaden så undrar jag om man går upp i vikt.


   
SvaraCitera

Till TS: Det är inte dålig fråga som många verkar tro. Många missförstår TS. Om jag inte missminner mig sätter cannabis rätt bra fart på metabolismen...


   
SvaraCitera