Aviseringar
Rensa alla

går ner i vikt utan att göra ngt just nu=)


Ämnesstartare

Lounge fact:

va babblar du om

ME SPEAKIN THE TRUTH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

klart man ska va tjockis som gammal

Det börjar redan i 25-30årsåldern [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Det börjar redan i 25-30årsåldern [wink]

men man är väll inte dum i huvudet o tror att ens ämnesomsättning håller hela livet ut o käkar 4 pizzor per dag då=D???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men man är väll inte dum i huvudet o tror att ens ämnesomsättning håller hela livet ut o käkar 4 pizzor per dag då=D???

Varför tror du så många skaffar en rejäl kagge lagom till 30årsdagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[badgrin]


   
SvaraCitera

Jag går upp tre kilo bara jag tittar på en tårtbit. Jag går upp i vikt om jag inte ser mig för trots att jag är VEGAN. Jävla VEGAN. Vad fan kan en vegan äta för osedligheter, ändå. Inget kolesterol, knappt några mättade fetter, fibrer så att tarmarna äter sönder sig själva.

(Egentligen är jag endast bitter över att jag ätit absurda mängder snickerskaka var dag i två veckor utan att röra mig det minsta, och noterar att jag lägger på mig av't.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade en period jag var sjuk typ jämt och hade influensa typ asofta
Gjorde inget då
Åt så mkt jag kunde få ner
rasade ändå i vikt och blev ful [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min far går upp i vikt som bara den, han ser ut som något av tim burton snart. håret tappar han också, han äter typ mineraler för det. det är mkt obehagligt att bevittna, han måste stirra döden i vitögat var dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ltåer fett=) eller bra menar jag

[wink] Ska bli 1 stark.

Ögon i en plåthink:

(Egentligen är jag endast bitter över att jag ätit absurda mängder snickerskaka var dag i två veckor utan att röra mig det minsta, och noterar att jag lägger på mig av't.)

Gief recept på MSN btw. [blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Gief recept på MSN btw.

Är i skolan. Minns inte mått nu. Men du behöver:
Cornflakes
En burk jordnötssmör (med bitar i, inte slätt)
Ljus sirap
Kokosflingor
Socker, kanske? Tror dock ej att det nödgas.

Allt detta ovan skall blandas ihop till en geggamoja.

Två kakor mörk choklad (skall smältas och hällas över)

Mer? Nä. tror inte. Jo, olja (jag använde raps), att olja in en form med. Och en form. Och en frys/kyl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Är i skolan. Minns inte mått nu. Men du behöver:

Åh, pappa har nästan allt det redan. Ska man göra en stor sak och sedan dela den i mindre? Eller gör man små kakor från början? Kanske beror på hur: duktig man är. Tror jag kan göra själv, kanske. Ehh, laga mat först.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Åh, pappa har nästan allt det redan. Ska man göra en stor sak och sedan dela den i mindre? Eller gör man små kakor från början? Kanske beror på hur: duktig man är. Tror jag kan göra själv, kanske. Ehh, laga mat först.

Man gör en asstor sak och vänder upp och ned på formen när den varit i frysen/kylen ett tag, sedan skär man mindre bitar. Man behöver rätt mycket cornflakes, och en hel burk jordnötsmör. Så'ru vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Man gör en asstor sak och vänder upp och ned på formen när den varit i frysen/kylen ett tag, sedan skär man mindre bitar. Man behöver rätt mycket cornflakes, och en hel burk jordnötsmör. Så'ru vet.

Ahhh, har massa corn flakes. Tror ej jag har jordnötssmör. Jordnötssmör är gudsgåva till mig tror jag.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Mer? Nä. tror inte. Jo, olja (jag använde raps), att olja in en form med. Och en form. Och en frys/kyl.

olja behövs inte!!!

man kokar:

1 dl socker
2 dl sirap
1 burk (400 g) jordnötssmör (green choice e bäst)

blanda i: 9 dl krossad cornflakes (det går bra okrossad men det är svårare att blanda)
1 dl kokosflingor (jag brukar ta typ tre för det är gott)

smält över mörk choklad, 200 g ungefär (minst).

obs: det är gott med mörk sirap i också.


   
SvaraCitera

lägg det i en form

det är bra med bakplåtspapper i botten


   
SvaraCitera