Aviseringar
Rensa alla

Går ni till skolan när ni är förkylda?


Ämnesstartare

Jag är förkyld just nu, och jag har inte gått till skolan, men jag vet inte om det är rätt.


   
Citera

På vintern är jag alltid förkyld, så ja


   
SvaraCitera

Hatar folk som kommer till jobbet när dom är förkylda och smittar ner alla andra.

Bättre att man stannar hemma och går till jobbet/skolan när man är frisk.


   
SvaraCitera
Haien

Om jag bara är lite snuvig eller så så ja då jag inte vill hamna hundratals timmar efter Har jag feber stannar jag hemma. 


   
SvaraCitera

Feber är jag hemma enbart liten nysning här och där  skolan


   
SvaraCitera

Ja, på jobbet också. Endast magsjuka och feber anses som giltiga skäl.


   
SvaraCitera

Hej, jag letar efter någon att regelbundet kommunicera för ömsesidigt samtycke. Svara mig bara på sajten: GetFucka.com mitt smeknamn: MakaTakyn


   
SvaraCitera
Cobrak

öh beror ju helt på hur förkyld man är??? är inte så värst skoj å gå t skolan när man har ont i halsen å i kroppen å har oändlig hosta osv


   
SvaraCitera
Lillen

Svar nej. Jag var mobbad sudet typ hela skol gången så minsta lilla anledning att kunna vara hemma tog jag typ...


   
SvaraCitera

När jag gick i högstadiet sa en lärare några visa ord till mig: kommer du vara mindre sjuk hemma eller?

I stunden hjälpte dessa ord inte ett dugg pga fejkade ju bara sjukdom eftersom jag skulle till tjej som redan slutat å ligga innan hennes föräldrar kom hem. 
Men nu i äldre dar har jag förstått storheten i och lever för det mesta efter dessa ord. 

Man dör fan nästan aldrig av att göra nåt trots att man är sjuk. Å det e typ alltid bättre att få saker gjorda än att ligga i sängen. 


   
SvaraCitera

Nej. Tur att jag inte varit förkyld på länge

Mvh förkyld imorrn 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda: jag skulle till tjej som redan slutat å ligga innan hennes föräldrar kom hem

vänta va? Skeptisk


   
SvaraCitera

123fendas:

vänta va? Skeptisk

Litet sent svar nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThundWind:

Litet sent svar nu

ja... jag kanske inte insåg tills nu vad Plejadisk Panda faktiskt skrev... eller så är jag bara argare nu för tiden. du vet, för att jag inte får ligga


   
SvaraCitera

123fendas:

ja... jag kanske inte insåg tills nu vad Plejadisk Panda faktiskt skrev... eller så är jag bara argare nu för tiden. du vet, för att jag inte får ligga

Du är väl 16


   
SvaraCitera