Aviseringar
Rensa alla

Garanterad lyckad fest - Hur?


Ämnesstartare

Behöver er hjälp, Ungdomar! Imorgon ska jag ha en hemmafest med ca 15 inbjudna (och okänt antal oinbjudna som kommer ändå). Kommer bunkra upp med tequila (och andra droger), min polare tar med sig ett helt reko sound system så att musik-delen blir bra.. men jag behöver fler tips. Dricklekar etc? Vad krävs för att få till en jävligt lyckad fest? Kör på med tips.

PS! Har redan tänkt på det här med strippor och dylikt - såfort folk fått i sig tillräckligt med berusningsmedel lär det dyka upp nån frisinnad själ som visar tuttarna.


   
Citera

Shrimpy_:

What would Hitler have done?

Gasa lite judar kanske, bra underhållning.


   
SvaraCitera

Shrimpy_:

tequila

Shrimpy_:

droger

Shrimpy_:

musik

Brukar oftast bli bra då, vad man än gör [cool]


   
SvaraCitera

ha någon som dansar konstant, det fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Brukar oftast bli bra då, vad man än gör

Nja, folk sitter alltid och snackar hela festen igenom även om man har detta. Behöver typ aktiviteter tror jag, men har inte möjlighet att koppla in typ tvspel och sånt skit...
Ähhhh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Gasa lite judar kanske, bra underhållning.

Då måste jag ju släppa in judarna i huset...


   
SvaraCitera

Få alla att dricka så löser sig resten. Lycka till med att inte få huset rivet, din mat uppäten och klagomål från grannarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brainstorming: chips, uno, sing star, youtube, pizza, klädpoker, massa olika sorters läsk och juice att grogga på.


   
SvaraCitera

En homogen folksamling som kan roas av god musik och en myckenhet av droger kommer att lovprisa festen din i många år framöver.


   
SvaraCitera

Pajasen:

En homogen folksamling som kan roas av god musik och en myckenhet av droger kommer att lovprisa festen din i många år framöver.

Homogen behöver den verkligen inte vara. Att bjuda in olika människor men ha en inre krets som fungerar som domare över de övrigas beteende och karaktär är receptet för en lyckad och omtalad fest med viss polemik. Som du säger skall man också tillgodose behovet av droger.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera