Aviseringar
Rensa alla

gardintips


Ämnesstartare

hej. jag vet inte vilka gardiner jag ska ha i det här rummet [cry] hittar typ inga fina. tips??

Image

funderat på panelgardiner men vet inte vilken färg som går ihop med soffan åååååå


   
Citera

svårt å se färgen på soffan
d ser lite tråkfärgat ut i rummet så jag hade valt ngn stark färg som livade upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

d ser lite tråkfärgat ut i rummet så jag hade valt ngn stark färg som livade upp

jaa, soffan är beige [sad]
men tänkte att det kanske ser konstigt ut med färgglada gardiner till beige soffa
vet inte
kan ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga
det blir ljusare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

ingadet blir ljusare

bor på bottenvåningen och vill inte ha full insyn[sad] plus att jag ska sova i det där rummet, så vill ha nånting för


   
SvaraCitera

Färglada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föreslog både turkos och mörklila för blivande sambo
fick avslag[sad] fast samtidigt har han sagt att han inte bryr sig om hur det ser ut såatteee


   
SvaraCitera
kachin

Några i färg absolut. Och inte för tjocka, det ska sippra igenom lite ljus, det är nice.

Har ni lite mer ca$h än ikea-budget så gå absolut till en tyg/inredningsaffär [smile]Brukar finnas väldigt fina gardiner där. Gör väldigt mycket för rummet med ett par riktiga tjusa gardiner [wink]

Tycker ni ska slänga in en gosig matta med [blush]


   
SvaraCitera
kachin

kachin:

Och inte för tjocka, det ska sippra igenom lite ljus, det är nice

Fast ah, inte om ni ska sova där. Eller så kör ni rullgardin/ngt liknande + gardiner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

ch inte för tjocka, det ska sippra igenom lite ljus, det är nice.

har bara tittat på transparenta! [smile]

kachin:

Har ni lite mer ca$h än ikea-budget så gå absolut till en tyg/inredningsaffär [smile]Brukar finnas väldigt fina gardiner där. Gör väldigt mycket för rummet med ett par riktiga tjusa gardiner

just nu har jag bara ikea-budget så jag måste hitta nåt billigt o braaa

kachin:

Tycker ni ska slänga in en gosig matta med [blush]

det är klart[blush]


   
SvaraCitera
kachin

turtle:

just nu har jag bara ikea-budget så jag måste hitta nåt billigt o braaa

Aaah okej. Men åk dit och kolla på dom irl, svårt att bedöma gardiner på bild.
Mörklila tror jag passar bra btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade nog valt ett par mönstrade med beige grund, så får man både med beige från soffan o sen lite färg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:

Hade nog valt ett par mönstrade med beige grund, s

det ^

eller typ lila, mörkblått smutsigt orangt lr nåt. skulle se fint och klassiskt ut. mörka versioner av glada färger

men har en konstig färgsmak[blush] så a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Aaah okej. Men åk dit och kolla på dom irl, svårt att bedöma gardiner på bild.Mörklila tror jag passar bra btw.

jaa, är lite inne på mörklila. vill ha mysiga färger[cute]

LillaBob:

Hade nog valt ett par mönstrade med beige grund, så får man både med beige från soffan o sen lite färg

tycker det är så svårt med mönstrat.. alltså svårt att välja något som inte är "för mycket" osv [sad] men ska checka utbudet!

kekeoxo:

eller typ lila, mörkblått smutsigt orangt lr nåt. skulle se fint och klassiskt ut. mörka versioner av glada färger

är också lite inne pådet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och så säljs såklart inte de mörklila jag tittade på på just mitt ikea....... NEHEPP


   
SvaraCitera