Aviseringar
Rensa alla

Gått upp ett kilo på 10 dagar [party]


Ämnesstartare

Alltså hur skillat är inte det på en skala!! tänkte jag först men seeeeen så.. Ska försöka förklara. Ni vet när folk typ svälter sig eller något, sen när dom äter igen så går dom upp i vikt assnabbt, eller hur? Ah typ.
Jag gick ner två kg på ah en månad typ, och nu har jag gått upp ett kg på 10 dagar, är det för att min kropp gjort sådär, eller har jag verkligen varit skillad och gått upp för att jag ätit bra eller whatever? Och kommer det nu vara svårt som vanligt igen, att gå upp i vikt?

Är det nån som fattar? Skulle verkligen behöva svar från nån som kan sånhär om vikt och ner gång.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tror det är en blandning. Men emery du kan få 4 kg av mig. Kostnadsfritt, du slipper betala porto och så får du även en bira.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förresten, ät bra och stadiga mål. Hänger du med i kvalserien kommer du garanterat gå upp. Bussresor, öl och snabbmat.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Är det nån som fattar? Skulle verkligen behöva svar från nån som kan sånhär om vikt och ner gång.

Det du sa förut är helt sant, om man inte äter något på jättelänge och sedan äter något, då tar kroppen mer energi av den maten än vanligtvis.
Bättre att äta regelbundet, men om du vill gå ner i vikt så minska portionerna![rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan nog få.. 14 kg från mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Men emery du kan få 4 kg av mig. Kostnadsfritt, du slipper betala porto och så får du även en bira.[party]

Haha så säger alla, minus biran so i'd take your offer om det gick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går inte att säga bara sådär. Hur tycker du själv du skött kosten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA MEN KÄFT VILL INTE HA ERA KILON FÖR DET GÅR EJ. Fan om jag fick typ 1 spänn för varje ggn nån sagt det.[rolleyes]

davvelito:

Förresten, ät bra och stadiga mål.

Ja, jag vet hur man gör nu.

annpeta:

Bättre att äta regelbundet, men om du vill gå ner i vikt så minska portionerna![rolleyes]

Jag vill ju gå upp din jävla idiot?[shake] Ofta man missar det i texten.
Men ah tack så du tror att det är det som hänt? Att min kropp bara tagit tillbaka allt och nu kommer det bli svårt att gå upp som vanligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha så säger alla, minus biran so i'd take your offer om det gick.

Överens, jag tar biran så får jag två.[cool]


   
SvaraCitera

Du har kanske ätit annorlunda och rört dig ovanligt lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Hur tycker du själv du skött kosten?

Bra[bigsmile] Men det känns inte som att jag gått upp ett kg, och det syns inte heller så tänk om det bara är sådär att min kropp återgått till vanliga vikten? :/ Jag har alltid den viktem lyckas aldrig komma över. Men det kanske går nu... jag har börjat käka havregrynsgröt, och ska börja äta frukost varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja, jag vet hur man gör nu.

Goodie, lycka till med dina mål.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Överens, jag tar biran så får jag två.[cool]

Nej alltså att ingen brukar erbjuda en bira! Så ditt förslag är bäst.

Sagitta:

Du har kanske ätit annorlunda och rört dig ovanligt lite?

Nä alltså det är inget sånt. Jag har aldrig lyckats gå upp såhär mycket. Och jag har rört mig mer nu even.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jag vill ju gå upp din jävla idiot?

Åh <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Goodie, lycka till med dina mål.[smile]

Ja men jag behöver ju svar. Är jag fast på min vanliga vikt nu som vanligt bara för jag är där igen? Jag har aldrig lyckats komma över den.
Nåväl.


   
SvaraCitera