Aviseringar
Rensa alla

Gay eller lesbisk?


Ämnesstartare

Hej för typ 78:e gången!

Iaf min nästa fråga, näst sista frågan från mej innan jag raderar kontor på um och skaffar ett liv. Som frågan lyder, Vad skulle ni vara om ni fick välja gay eller lesbisk? vad är mer accepterat i dagens samhälle osv.?

Vet inte vad jag skulle ha svarat men det mest logiska är nog gay för min del eftersom då gillar jag fortfarande killar.  


   
Citera
Ämnesstartare

BlueView: gay eller lesbisk?

Det är väl samma sak?
Gay = homosexuell person
Du menar förmodligen bög och lesbisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Det är väl samma sak?
Gay = homosexuell person
Du menar förmodligen bög och lesbisk.

Jo var lite osäker på om jag skulle skriva gay eller bög. Bög är ett starkt ord som jag helst inte använder typ som jag säger lesbisk istället för flata. 


   
SvaraCitera
Yaren

Om du använder bög i ett icke förolämpande syfte är det väl okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har velat vara bög ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är bög. trivs rätt bra med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är iofs straight också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueView: Vad skulle ni vara om ni fick välja gay eller lesbisk?

Lesbisk, jag hade inte haft nåt emot att vara tjej om jag fick vara lesbisk.. Rodnar

BlueView: vad är mer accepterat i dagens samhälle osv.?

Det skulle inte påverka mitt val.. Men kan tänka mig att homosexuella män är mer populära bland heterosexuella män med tanke på den mindre konkurrensen bland kvinnorna förutsatt att även dessa är heterosexuella. 
Personligen har jag lättare för lesbiska tjejer, homosexuella män äcklar mig. Lesbiskt sex är hett! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
jag är iofs straight också

Biologen:
jag är bög. trivs rätt bra med det.

Det kallas nog bisexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gay.
Höll en polare i handen på stan idag bara för att se folks reaktioner. Flera konstiga blickar från tjejer som säkert skulle vilja vara med på ett hörn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Lesbisk, jag hade inte haft nåt emot att vara tjej om jag fick vara lesbisk.. Rodnar

      

Var glad för att du kille! jag vill vara det ibland för att slippa föda barn, pms, få kurvor, komma i klimakteriet, stå upp och kissa, få lägre lön osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueView:

Var glad för att du kille! jag vill vara det ibland för att slippa föda barn, pms, få kurvor, komma i klimakteriet, stå upp och kissa, få lägre lön osv.

menade kunna stå upp och kissa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kuk är makt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueView: Det kallas nog bisexuell.

jag är inte bisexuell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kusten: Flera konstiga blickar från tjejer som säkert skulle vilja vara med på ett hörn
      

Kallas Bitch blickar
Bitches, Bitches everywhere!


   
SvaraCitera