Aviseringar
Rensa alla

Gay ?!


Ämnesstartare

Till er killar där ute! Tycker ni att man ser gayig ut om man har rosa Manchester byxor på dig som tjej?? Vad är gayig stil enligt er?? Förlåt ta inte illa upp för menar inte att det är fel att vara gay men vill lixom inte vara det och Aa tror ni kan förstå<3


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej det är absolut inte gay att ha på sig det enligt mig iallafall. Det är ju bara ett par byxor liksom. 


   
SvaraCitera

Menar du något som får en att se lesbisk ut eller va? 


   
SvaraCitera

Hur kan kvinnor vara gay?


   
SvaraCitera

Färger på kläder har enl min mening inget med om man ser bögig ut eller inte såvida man klär sin manligt. Killar i klänning eller kort kjol och högklackade skor, hmm... då har man gått över gränsen. Likaså om man förställer sin röst och snackar i helt fel "tonläge". Då kan jag många gånger inte hålla mig för garv.  Mycket glad

Har själv rosa lakan och rosa örngott men kom fan inte och påstå att jag har bögig säng.  Cool


   
SvaraCitera

gayig stil är väl att ha sex med människor av samma kön


   
SvaraCitera

Du kan inte se bögig ut om inte du klär dig i pride flaggan å grejer liksom. Jag gick ut med en kompis för att träffa en tjej, och hon tänkte inte ens på att jag är bög (fast än jag verkligen var det vid den tiden). Utseendet spelar ingen roll, men ibland kan du väl bara se riktigt konstig ut och få konstiga blickar från folk.


   
SvaraCitera

Asså klädsel klassar jag mer som könsuttryck och expression än sexuell läggning. 


   
SvaraCitera