Aviseringar
Rensa alla

Gay-flottan, är den OK?


Ämnesstartare

En god vän till mig försöker övertyga mig om att följa med och festa på någon gaykryssning i november. Jag har aldrig kryssat tidigare och han bjuder på min andel i hytten, så det är ju lockande. Plus att jag är lite festsugen. En fråga bara: ni som åkt med båten förr, är den extremt sexueliserad med orgier och skit överallt, eller brukar det finnas andra heterosexuella ombord, så det finns något även för en heterokille?


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha av vad jag läst av dig här känns det kanske inte riktigt som din arena!
men chansa, gratis är gott och det brukar vara väldigt mycket glamour när rika bögar är inblandade!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WHUUUT!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det är någon smart idé att hoppa på en gay-kryssning som straight [rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

En fråga bara: ni som åkt med båten förr, är den extremt sexueliserad med orgier och skit överallt, eller brukar det finnas andra heterosexuella ombord, så det finns något även för en heterokille?

Svaret är ja och ja.

Eftersom det inte finns några andra ombord, som barnfamiljer och annat, blir attityden till det mesta slappare. Dvs folk sitter och krökar i gången utanför hytten med hög musik etc, blir lite som en festival.

Musiken och feststämningen brukar vara överlägsen på gayklubbar, vilket även lockar hetropersoner. Det brukar vara ganska många både killar och tjejer som är hetro och bara vill festa och ha kul med lite högre i tak.

Men är ÄR en gaykryssning, så självklart kommer det synas en del böghångel. Dock aldig sett något offentligt sexande, men gruppsex eller ragg rent allmänt är lätt att fixa om du skulle få för dig saker på fyllan [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Tror inte det är någon smart idé att hoppa på en gay-kryssning som straight [rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]

Tror liksom att det finns en anledning att det heter Gaykryssning. [cute]


   
SvaraCitera

Det enda jag vet är att snubben som anordnar det älskar att spamma reklam för jippot vartän han kommer åt. Mjäck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

studenter brukar ha en tendens att vara betydligt mindre städade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Det brukar vara ganska många både killar och tjejer som är hetro och bara vill festa och ha kul med lite högre i tak.

Låter ju bra [smile]

Pheadrus:

Men är ÄR en gaykryssning, så självklart kommer det synas en del böghångel. Dock aldig sett något offentligt sexande, men gruppsex eller ragg rent allmänt är lätt att fixa om du skulle få för dig saker på fyllan

Är ganska tolerant, så kan väl leva med att de äcklar sig lite med varandra. LoL@sistnämnda [bigsmile]
Också undrar de varför de får aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har inte funderat över varför din "kompis" så gärna vill ha med dig på denna kryssning? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har inte funderat över varför din "kompis" så gärna vill ha med dig på denna kryssning?

Han gillar att umgås med mig? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

Han gillar att umgås med mig? [smile]

[smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


   
SvaraCitera

När du stiger av kryssningen så kommer du vara en ny människa.


   
SvaraCitera