Aviseringar
Rensa alla

Gay-flottan, är den OK?


Ämnesstartare

Macktorsken:

När du stiger av kryssningen så kommer du vara en ny människa.

Sannerligen, om jag kommer lyckas fånga all den där fisken. Visste inte att man fiskade från färjorna [blush]


   
SvaraCitera

Blofeld:

Sannerligen, om jag kommer lyckas fånga all den där fisken. Visste inte att man fiskade från färjorna

Tror du kommer mogna på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske inte ska sikta på att ragga upp tjejer men kan väl vara kul ändå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Tror du kommer mogna på den.

En massa omoraliska homofiler, kommer säkert få mig att mogna [rolleyes]

Nåja, de gör vad de vill och jag gör vad jag vill.

farbror gugge:

du kanske inte ska sikta på att ragga upp tjejer men kan väl vara kul ändå 🙂

Är ändå för blyg för att ragga [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

Är ändå för blyg för att ragga [crazy]

precis då gör det ju inget :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

precis då gör det ju inget :3

Släpper iofs kanske om jag dricker tillräckligt mycket. Då vågar jag kanske fråga en massa flator om de vill ha trekant med en man som jag [bigsmile]


   
SvaraCitera

Blofeld:

Är ganska tolerant,

sedan när?

men on topic så vad jag har hört av en kille som har åkt med det så är det inte så farligt den enda han hade sex med på dom tre gångerna han åkt var ren kompis till han och det var mest på skämt... vad han sa så var det inte orgier på dansgolvet....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

sedan när?

Sedan jag jämförde med hur tolerant min farfar var.

qazedctgb:

men on topic så vad jag har hört av en kille som har åkt med det så är det inte så farligt

Låter ju bra. Hade väl mest tänkt sitta med min polare i något bord i baren och samtala. Misstänker dock att han kan dra ut på något dansgolv och börja ragga. Då blir det ju mindre kul att sitta där själv och se på eländet 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

. Då vågar jag kanske fråga en massa flator om de vill ha trekant med en man som jag [bigsmile]

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill åka. [sad]

isola:

Du har inte funderat över varför din "kompis" så gärna vill ha med dig på denna kryssning? [wink]

Haha +1 på den. Men varför inte, så länge du kan vara tolerant att det förekommer hångel och kanske någon flörtar med dig så. 😉


   
SvaraCitera