Aviseringar
Rensa alla

gay problem


Ämnesstartare

hej jag är en kille på 15 år och har blivit kär i en kille som går i min klass vi har känt varran sen 2an och ingen vet att jag är gay (förutom några på um dock) och jga blev kär i honom runt 13/14 och det höll på typ 2,5 månader att jag var kär i honom men nu har jag blivit det igen fast det som gör mest fundersam är att han har haft flickvän men har ochså skoj/låstsas kyssa mig 2gr och jag vet inte vad jag ska göra liksom ifall jag säger att jag har känslor för honom så kasnke han inte vill va min vän längre och just nu är det svårt att få tag på honom för han är så jäckla populär så han är altid med vänner <:( tacksam för seriösa svar<3


   
Citera

Fråga vad han tycker om bögar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Fråga vad han tycker om bögar? 

han kanske tycker det är konstigt eller fel :/


   
SvaraCitera

jocke/Kim:

han kanske tycker det är konstigt eller fel :/

och då¨vet du ju 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa fast jag vilj ju ochså att han ska va min vän fortfarande


   
SvaraCitera
Töntt

Du behöver inte berätta för honom att du själv är bög. Fråga honom bara vad hans åsikt om homosexuella är..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Töntt:
Du behöver inte berätta för honom att du själv är bög. Fråga honom bara vad hans åsikt om homosexuella är..

han kanske tycker det är en as konstig fråga :/ det tyckte en av mina tjej kompisar när jag fösökte berätta att jag är gay


   
SvaraCitera

jocke/Kim:

han kanske tycker det är en as konstig fråga :/ det tyckte en av mina tjej kompisar när jag fösökte berätta att jag är gay

aha? har du aldrig tänkt så att om han är en böghatare så kanske han inte är rätt för dig? om han inte gillar det, då borde du ju inte ha kontakt med honom, om ni så är best friends forever eller pojkvänner.. Därför att om han inte accepterar dig som du är, så är det väl ingen idé att ha något sorts förhållande alls, vänskap eller annat? du kommer ju aldrig kunna vara öppet bög om du inte berättar för någon.. ju längre du väntar ju större chock kommer det som.. om du redan är feminin av dig, samt inte snackar om brudar med dina vänner hela tiden så tror jag nog redan rätt många människor redan anar vilken sexualitet du har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

aha? har du aldrig tänkt så att om han är en böghatare så kanske han inte är rätt för dig? om han inte gillar det, då borde du ju inte ha kontakt med honom, om ni så är best friends forever eller pojkvänner.. Därför att om han inte accepterar dig som du är, så är det väl ingen idé att ha något sorts förhållande alls, vänskap eller annat? du kommer ju aldrig kunna vara öppet bög om du inte berättar för någon.. ju längre du väntar ju större chock kommer det som.. om du redan är feminin av dig, samt inte snackar om brudar med dina vänner hela tiden så tror jag nog redan rätt många människor redan anar vilken sexualitet du har

ja jag är väldigt femenin /tjej jeans tjej hood och jag snackar inte så mycket om brudar men det som gör så fundersam är dom där typ halv kyssarna


   
SvaraCitera

gulligt 😀


   
SvaraCitera

Stålröven:

aha? har du aldrig tänkt så att om han är en böghatare så kanske han inte är rätt för dig? om han inte gillar det, då borde du ju inte ha kontakt med honom, om ni så är best friends forever eller pojkvänner.. Därför att om han inte accepterar dig som du är, så är det väl ingen idé att ha något sorts förhållande alls, vänskap eller annat? du kommer ju aldrig kunna vara öppet bög om du inte berättar för någon.. ju längre du väntar ju större chock kommer det som.. om du redan är feminin av dig, samt inte snackar om brudar med dina vänner hela tiden så tror jag nog redan rätt många människor redan anar vilken sexualitet du har

Man ska komma ut när man själv är redo inte "så tidigt som möjligt för att inte shocka någon". Man ska göra det för sig själv, inte för andra. Dessutom är inte alla homosexuella feminina... De kan se ut hur som helst! Jag har en kompis som är homosexuell och när han berättade för mig så hade jag aldrig ens tänkt tanken om att han skulle kunna våra det. Han är nog den "manligaste" killen jag känner om jag tänker efter. 


   
SvaraCitera

Det låter ju inte som att han tycker det ä något fel med homosexuella, med tanke på att han har kysst dig. Hade han vart homofob hade han säkert aldrig gjort det eftersom folk hade kunna tro han var bög då, vilket verkar va homofobers värsta mardröm...  


   
SvaraCitera

Det där är svårt, jag skulle fråga om homosexualitet, brukar inte vara så svårt att säga att du precis träffat en vän som är homosexuell och undra hur han ställer sig till det. Jag är pansexuell så jag kan delvis förstå din situation då jag hade problem första gången med en kille. Själv började vi helt enkelt ta på varandra o sen blev det barnförbjudet...


   
SvaraCitera

Apan4apan:
Det där är svårt, jag skulle fråga om homosexualitet, brukar inte vara så svårt att säga att du precis träffat en vän som är homosexuell och undra hur han ställer sig till det. Jag är pansexuell så jag kan delvis förstå din situation då jag hade problem första gången med en kille. Själv började vi helt enkelt ta på varandra o sen blev det barnförbjudet...

JA du är genomvidrig punkt slut


   
SvaraCitera

jag tycker du ska fråga som det står ovan typ : Vad tycker du om killar som gillar killar ?
Sen när du fått svaret så vet du ju , säg nu att han skulle säga att han inte har nått emot det så är det ju till din fördel så att säga (Y) 


   
SvaraCitera