Aviseringar
Rensa alla

Gayblogg?


Ämnesstartare

Jag letar efter intressanta gaybloggar, jag har hittat två hittills och det är ju såklart gaybloggen.com och sen kungblackie.blogg.se jag vet dock inte om han är bög haha, men det skulle vara toppen om någon kunde hitta liknande bloggar, jag har letat så mina ögon blivit fyrkantiga, jag hittar inte direkt någon som liknar de två, kungblackies blogg är bättre men det är nog för att han är bitchigare och ja gillar folk som lätt hamnar i bråk, det är kul att läsa om 😛 men alla tips vore gulligt 🙂 puss :*


   
Citera
Ämnesetiketter

Federleys blogg kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

länka :)? jag vill ha massa alternativ som är liknande de två, sen vill jag veta om kungblackie är bög också xD ja vet att amir är det men kungblackie har ej skrivit något om det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är tråkig, han uppdaterar aldrig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kissie och amir bråkar ju så jag får inte läsa amirs blogg för hon tycker att han är dum och har knubbiga fingrar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner du kissie :O? omg im so jealous !!, men fuck amir då:P kungblackie, han är snygg och jag vill ha han 😉 sen vill ja veta om han är bög och jag vill hitta en blogg som är lika rolig som hans blogg, amir e ju kanske lite tråkigare :p men kungblackie är grym, och kissie är ju också rolig 😀


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Åtta

Vad är skillnaden på en gayblogg och en vanlig blogg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gaybloggare är typ gay? ^^


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Homo- och Bisexualitet


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera