Aviseringar
Rensa alla

Gaykryssning i november


Ämnesstartare

Någon som vet vad det är för gaykryssning som tydligen ska va i november? Sökt men ej hittat något. [no-no]


   
Citera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag venne,men hell yeah att jag ska gå om du hittar den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

[cry]

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jag venne,men hell yeah att jag ska gå om du hittar den!

Är du seriös? [no-no] Det var ju dessutom en den 27e februari eller något, fan att jag missade den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Är du seriös? Det var ju dessutom en den 27e februari eller något, fan att jag missade den

ja,jag hade velat gå på gaykryssning?
damn,kolla upp nästa om du hittar.[n]I wanna go.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ja,jag hade velat gå på gaykryssning?
damn,kolla upp nästa om du hittar.[n]I wanna go.

Aha, visste inte att du är bi/homo. Mjo skriver väl det här då. Men är det 18årsgräns på sånna förresten? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Aha, visste inte att du är bi/homo. Mjo skriver väl det här då. Men är det 18årsgräns på sånna förresten?

bi,hade vart kul med gaykryssning varesig man är ute efter ragg eller ligg.[rolleyes]vet inte om d är nån gräns om du har med dig nån myndig eller nåt.för d bjuds ju såklart på alkohol,100% säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

bi,hade vart kul med gaykryssning varesig man är ute efter ragg eller ligg.[rolleyes]vet inte om d är nån gräns om du har med dig nån myndig eller nåt.för d bjuds ju såklart på alkohol,100% säkert.

Okej, får ta med mig nån myndig då isf. [y] Ah det gör det ju. Läste Amirs blogg, gaybloggen(.com), verkade fan askul där. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Okej, får ta med mig nån myndig då isf. Ah det gör det ju. Läste Amirs blogg, gaybloggen(.com), verkade fan askul där.

jag är myndig flicka lilla.[no-no]men vet inte hur d är med sånt,får maila och fråga dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla som är gey varför är dom alltid så snälla? blir jag snällare om jag får något i gumpen? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag är myndig flicka lilla.[no-no]men vet inte hur d är med sånt,får maila och fråga dom?

mjo, kan fråga på qx om nån vet när den är osvosv. [party]


   
SvaraCitera

Undrar hur folk skulle reagera om man hade en kryssning bara för heteros, inga gays välkomna.

Typ "Inga bögar på den här kryssningen, inte!" på framsidan.

Då hade man blivit hatad. Livet är knäppt. Och hårt.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Undrar hur folk skulle reagera om man hade en kryssning bara för heteros, inga gays välkomna.

Typ "Inga bögar på den här kryssningen, inte!" på framsidan.

Då hade man blivit hatad. Livet är knäppt. Och hårt.

För heterosexuella är ju verkligen en utsatt och ständigt påhoppad minoritet på samma sätt som homo- och bisexuella eller vadå?


   
SvaraCitera

God Konsument:

För heterosexuella är ju verkligen en utsatt och ständigt påhoppad minoritet på samma sätt som homo- och bisexuella eller vadå?

Nej? De är inte i minoritet 😀


   
SvaraCitera