Aviseringar
Rensa alla

Gbdjgfffffh!! [mad]


Ämnesstartare

sötnos:

Fick endast vänta sex minuter, men missade ändå bussen sen [n][sad]

Kommer alltid typ 45 minuter tidigt till skolan, så jag aldrig behöver stressa oavsett[blush]

Ingemarsdotter:

Precis min tanke... förstår inte hur man stressar när man kan ta en kaffe och ta nästa om fem [tard]

Tror stockholmare stressar upp varandra med sitt springande[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

var bor du förresten?

Oj, heh. Missade.
Inte så långt bort från stan som jag får det att låta som, men tunnelbana + buss blir snabbaste kombinationen. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Kommer alltid typ 45 minuter tidigt till skolan, så jag aldrig behöver stressa oavsett

[y] Skulle dock aldrig orka det.. Då hade jag behövt vara i skolan kvart i åtta idag [sad]


   
SvaraCitera

sötnos:

Älskar buss ju [love]¨

hatar, blir man bortskämd med bilen vill man aldrig tillbaka till den typen av kollektivtrafik, fy fan.. tåg går asbra och tunnelbana [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Skulle dock aldrig orka det.. Då hade jag behövt vara i skolan kvart i åtta idag

Bara att välja, antingen är man tidig eller så kommer man då och då för sent till skolan, det är så stockholm funkar^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

tåg går asbra och tunnelbana [cute]

Håller med, undviker gärna buss^^


   
SvaraCitera

aristoteles:

Håller med, undviker gärna buss^^

Har gångavstånd för det mesta till allt, vilket gör det till ett mindre problem. Tänkte skaffa en hybridcykel så behöver jag inte bilen heller [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

hatar, blir man bortskämd med bilen vill man aldrig tillbaka till den typen av kollektivtrafik, fy fan.. tåg går asbra och tunnelbana

Åh, håler typ aldrig bil :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Har gångavstånd för det mesta till allt, vilket gör det till ett mindre problem.

Åh, vad najs! Bor i täby, har provat att gå in till stan men det var längre än jag trodde[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Bara att välja, antingen är man tidig eller så kommer man då och då för sent till skolan, det är så stockholm funkar^^

Sant [cute]


   
SvaraCitera

sötnos:

Åh, håler typ aldrig bil :/

Stockholm och bil kan väl dock kräva att man kliver upp några timmar innan för att ens komma in i staden?

aristoteles:

Åh, vad najs! Bor i täby, har provat att gå in till stan men det var längre än jag trodde[blush]

Om man inte brukar promenera sådana sträckor brukar de kännas längre. Jag går nog minst en mil om dagen. Sju km är praxis, tvungen att gå om jag inte tar bilen, och resten beroende på vad jag ska göra..


   
SvaraCitera

Stressa lagom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Om man inte brukar promenera sådana sträckor brukar de kännas längre. Jag går nog minst en mil om dagen.

Är van att promenera, men det är inte riktigt bara en mil, promenaden tog i rask takt ett antal timmar. 4-5 om jag icke missminner mig. Dock var jag inte helt säker på vägen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Åh, håler typ aldrig bil :/

eh. skulle stå åker..


   
SvaraCitera

aristoteles:

Är van att promenera, men det är inte riktigt bara en mil

Nej, menar ju det. Om du gick med medelhastigheten 0.7 mil i timmen, så gick du förmodligen omkring 3 mil, vilket knappast är något man gör varje dag![cute]


   
SvaraCitera