Aviseringar
Rensa alla

Ge blod om man medicinerar?


loita

gå helt enkelt dit och fråga dom 🙂 de e de bästa


loita

Kablash__:

Får man pengar om man ger blod?!

girig? man får en meningslös lite precent, en mugg, en penna osv, skänk pengarna till nån organisation, eller ta pengarna (de e väll 30 kr eller nått8-) om jag minns rätt )


Kablash__:

Får man pengar om man ger blod?! [surprised]

Här får man 40:- eller en giveaway, typ en handduk, ett glas, en tshirt etc.

Anyway, kan ni ge blod så ska ni börja göra det! Det råder blodbrist och genom att vara blodgivare räddar du liv! [y]


Majsmollie:

Vet du om man går upp i vikt av neuroleptika?

Så vitt jag vet kan det vara en biverkning, ja.


Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet