Aviseringar
Rensa alla

Ge bort 2 biobiljetter ELLER kallingar till killen jag är på G med?


Ämnesstartare

schism:

Om du ger kalsonger i för liten storlek kommer han ta illa upp, det är ett farligt spel!!11

haha okeeeeej ska inte ;D

Ending Jon:

En cool t-shirt är en väldigt bra idé, det tycker jag du ska ge honom 😉

[cool]weii

kebu12:

skulle dumpat dej om jag var han och fick kalsonger, ofta man vill ha kläder på sej när man är med tjej

[shake]eh okeeej

HighParadise:

Kanske skulle du ta och lägga fram lite andra förslag?

lilleman29:

köp biljetterna du
vill han inte gå så är han inte värd att lägga mer tid på

Necessity:

Tycker det är lite konstigt att ge presenter när man bara är på g och inte är helt säker på att det kommer bli något. Jag skulle föredra ett grattis istället.

Mina andra förslag är att: bara ge ett grattis-kort och skriva "en biokväll med mig" sen säga till han att han får komma hit och hälsa på, och när han vill så bjuder jag han på bio om vi fortfarande är tighta då typ. För som det är nu kanske vi tydligen inte ens ska ses idag så jag vill inte köpa något i onödan.


   
SvaraCitera

diamond_:

Mina andra förslag är att: bara ge ett grattis-kort och skriva "en biokväll med mig" sen säga till han att han får komma hit och hälsa på, och när han vill så bjuder jag han på bio om vi fortfarande är tighta då typ.

Det var ett bättre förslag. Ta det inte för seriöst bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necessity:

Det var ett bättre förslag. Ta det inte för seriöst bara.

Tack nej såklart inte... men de känns könt att ge ett sånt grattiskort, typ gratis, så jag inte behöver "satsa pengar" på han nu, utan kan vänta tills om han bestämmer sig för att verkligen gå på bio med mig. MEn som sagt ser det nästan ut som vi knappt ska ses idag, skitdåligt. Men jag kan uppdatera tråden sen om det gick bra.


   
SvaraCitera

diamond_:

Jag har just börjat dejta en kille

Jag röstar på biobiljetter!
Jag hade iaf inte velat få underkläder av någon jag just börjat dejta.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ahaha trodde du skulle ge bort använda kallingar först


   
SvaraCitera

Öhm tycker int ens det är någoty att fundera på ?


   
SvaraCitera

Bio ofc ! [no-no]


   
SvaraCitera

Kolla den nya Harry Potter, den är antagligen bättre än ett par kalsonger.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera