Aviseringar
Rensa alla

Ge de bra männen uppskattning!


Ämnesstartare

sculptura:

Woops... [cute]

Vilken lång mening. Jag försöker ju förstå det väl därför jag frågar [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är oftast mysigare att krama killar än tjejor [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Vilken lång mening. Jag försöker ju förstå det väl därför jag frågar [rolleyes]

Muskler är ett manligt attribut, därför vill vissa män skaffa sig det för att känna sig mer manliga. Vad då vissa kan göra är att klaga på dessa männen och säga "muskler är äckligt". Det är en grejj som verkligen inte känns relevant eller moget.

Jag försöker inte omvända någon här precis, men man kan väl sätta sig in i hur en "man är en man?" Eller har du blivit hjärntvättad av alla feminister?

Jag gillar tuttar och rumpa på tjejer. Verkligen inget jag vill att killar skall framhäva på sig själva på samma sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Muskler

sculptura:

Jag gillar tuttar och rumpa på tjejer. Verkligen inget jag vill att killar skall framhäva på sig själva på samma sätt.

Antog att du inte menade rent kroppsliga attribut. Måste ha missförstått [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Antog att du inte menade rent kroppsliga attribut. Måste ha missförstått [rolleyes]

Du missförstår kanske. Men om du bestämt inte kan komma på något som du vill ge män komplimang för, deras skäggväxt, eller vad det nu kan vara, så kan du lika gärna lämna tråden din glädjedödare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

deras skäggväxt

En sak jag gillar med det manliga könet är att många unga pojkar är verkligt vackra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

många unga pojkar är verkligt vackra.

duktigt! [y]

Hur unga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Jag försöker inte omvända någon här precis, men man kan väl sätta sig in i hur en "man är en man?"

Om vi ska se till icke-fysiska egenskaper så känns det lite som om att bete sig manligt är ungefär synonymt med att inte bete sig kvinnligt, så länge det inte finns några krig att dra ut i eller bytesdjur att klubba ihjäl med sina bara händer. Det kanske bara är jag som är kasst insatt i det hela, men ungefär så. I och med att det känns som att manlighet inte går ut på att bete sig på ett speciellt sätt, utan på att inte bete sig på ett speciellt sätt, så har jag lite svårt att sätta mig in i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Länge leve männen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Hur unga?

Dom flesta som jag ser som verkligt vackra är nog mellan 7 och 23 eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och angående komplimanger... jag tycker om att män sällan är riktigt korta (har fobi för korta människor), jag tycker om de inte verkar vara fullt så benägna att blanda ut rödvin med cocacola och annat skit och jag tycker om att alla personer av manligt kön som jag känner (1 st) bär matkassar som jag tycker är tunga så att jag slipper få ont i händerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

så har jag lite svårt att sätta mig in i det.

Du kanske är rätt manlig av dig? Har ju sett din uniform bland annat. Lite udda.

Oväntad:

7

Pedobear ftw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Pedobear ftw.

Sa inte att jag tände sexuellt på 7-åringar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Män är bra!

Du! [surprised]
Jag är man [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Sa inte att jag tände sexuellt på 7-åringar [no-no]

Vet att du har nämnt att du föredrar unga pojkar i yngre tonåren. Sexuellt.


   
SvaraCitera