Aviseringar
Rensa alla

Ge en "hint"


Ämnesstartare

Hej, har en sak på gång som kanske låter lite klyschigt men min kompis har träffat en kille som hon är intresserad av. De ska träffas snart hemma hos han. Vi är ganska säkra på att han gillar henne men han är ganska blyg. Min kompis då har mycket armband på sig och då tänkte hon "råka" glömma ett hemma hos killen som det då ska stå nåt på, som gör att han fattar att hon är intresserad. Då blir det troligtvis lättare för han att våga ta första steget och typ berätta hur han känner för båda gillar typ varandra. Men vad ska det stå? Det ska va med typ bokstavspärlor eftersom hon redan har några såna. Idéer? Inget I love you eller så utan en liten hint... Kram på er!! <3


   
Citera

Hjärta


   
SvaraCitera
mens
 mens

Jag hade nog bara tolkat det som om hen glömt ett i love u-armband hen fått av någon. Om jag sett att hen hade det på sig, om inte så hade jag nog trott att hn hade gjort det åt mig och lämnat det som en gåva och blivit lite skraj över att hen redan älskar mig..


   
SvaraCitera

Hans namn och ett hjärta Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Hans namn och ett hjärta Tumme upp

*host host* nej


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:

*host host* nej

Varför inte...? Tycker budskapet blir ganska tydligt. Ni kan ju bara ta hans initialer annars Tumme upp


   
SvaraCitera

för vagt skulle nog aldrig fatta det meddelandet. Men bra sätt att få kontakt på. Kan hon ju ringa fråga om det är där så kan dem snacka o så.


   
SvaraCitera

adaq:

Varför inte...? Tycker budskapet blir ganska tydligt. Ni kan ju bara ta hans initialer annars Tumme upp

Tycker denna idé är bäst. 
Kanske inte om man inte vill avslöja för mycket men ändå. 


   
SvaraCitera
mynona

ÄlskadeTvillingbror: Då blir det troligtvis lättare för han att våga ta första steget och typ berätta hur han känner för båda gillar typ varandra.

Om han är så blyg borde din kompis ta första steget


   
SvaraCitera

adaq:

Varför inte...? Tycker budskapet blir ganska tydligt. Ni kan ju bara ta hans initialer annars Tumme upp

tycker också den idén var bra


   
SvaraCitera

*Jag gillar dig* en glad gubbe.


   
SvaraCitera