Aviseringar
Rensa alla

Ge inte fritt fram för homosex


Hon var ju en vettig människa. (Nej, jag är inte ironisk)

marcuz:

men jag tycker du verkar rätt så blåst. [bigcheers]

Om det är någon i sammanhanget som är blåst så är det nog du, som inte fattade att hon bara citerade en insändare i sin lokaltidning. Sedan att insändarskribenten har rätt i sak är en annan femma.


   
SvaraCitera

Exkrement:

Om det är någon i sammanhanget som är blåst så är det nog du, som inte fattade att hon bara citerade en insändare i sin lokaltidning. Sedan att insändarskribenten har rätt i sak är en annan femma.

Ursäkta mig så mycket, såg nämligen inga som helst citat tecken i hennes inlägg. Tog då för givet att hon själv skrivit detta inlägg med egna ord. Vore ju enklare om hon lärde sig skriva i ett någorlunda korrekt upplägg. Jag läste hennes inlägg, skummade snabbt igenom och kollade ifall någon hade givit henne ett svar på tal.

Märkte dessvärre inte den lilla text där hon skrev vart hon hade läst det, längre ner i diskussionen. Så om jag får vidhålla, så må hon vara blåst i svenskan iaf [crazy]


   
SvaraCitera

marcuz:

Märkte dessvärre inte den lilla text där hon skrev vart hon hade läst det, längre ner i diskussionen. Så om jag får vidhålla, så må hon vara blåst i svenskan iaf [crazy]

Eller så är det du som är blåst som inte kan hitta ett enkelt litet inlägg, eller tänka efter lite innan man kommenterar. Hur pass stor tror du sannolikheten är att en fyrabarnsmor hänger på ungdomar.se?


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

Det har jag alltid sagt


   
SvaraCitera

Homosex är läskigt.


   
SvaraCitera

Men lugna ner dig några hekton va, herregud vilken jäkla grej det är att bry sig om då. Debattera om något viktigare istället och sluta älta. [tard]

Exkrement:

Hur pass stor tror du sannolikheten är att en fyrabarnsmor hänger på ungdomar.se?

Ptja, om jag ska vara ärlig... åtminstonde 11-13% med skapade konton består säkert av personer i åldern 40+. Inte alla 4 barns mammor, men moderatorer, sajtägare, pappor/mammor som vill ha koll osv. Sen även en skara med äckliga pedofiler och annat slemmigt folk.


   
SvaraCitera

marcuz:

Ptja, om jag ska vara ärlig... åtminstonde 11-13% med skapade konton består säkert av personer i åldern 40+. Inte alla 4 barns mammor, men moderatorer, sajtägare, pappor/mammor som vill ha koll osv. Sen även en skara med äckliga pedofiler och annat slemmigt folk.

Kan starkt intyga att du har fel. Det är bara en av moderatorerna som är 40+. Alla de andra är mellan 18-25. Adminsen är inte såpass mycket äldre de heller. Mellan 25-32 ungefär. Pappor och mammor finns det inte direkt ett överflöd av här heller. Detta är inte lunarstorm. Resten som utger sig för att vara 40+ och dylikt är bara rena troll.


   
SvaraCitera

Det inlägget påminner mig väldigt mycket om den här videon
http://www.archive.org/details/boys_beware

(se den gärna, inte så lång och rätt så roande)

"beware, you never know where the homosexual may be lurkin" (eller nått åt det hållet)


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Alla vet att nutida preventivmedel ger sjukdomar och obehag.

Finns bara ett säkert sex, så jag förespråkar tidelag. Inga graviditeter, inga smittor, men bäst utav allt, inga protester.


   
SvaraCitera

Jag blev så förbannad av den här insändaren.

Hoppas att M-L:s barn är homosexuella, eller nej förresten, hoppas inte för deras skull.


   
SvaraCitera
Jamesy

Homosex är roligt och det är absolut inget man bör skämmas för. Dessutom, kan man inte välja att gå från det ena till det andra. Varje människa föds med en viss sexuell läggning och detta kan ingen ändra på. 

– A fabulous cock sucker. 


   
SvaraCitera
Gifted

BLODÅDRA: Vad gör ni om det blir en lavinartad ökning? En sådan ökning kommer bara att bevisa att homosex inte är medfött som en del felaktigt vill påskina

Haha, jag har tänkt tanken: det hade varit MYCKET bekvämare att hitta sexpartners om man var homosexuell, skulle jag tro. Har flera gånger typ "äh, vafan, kanske skulle gå", men alltid backat ut. Vad man attraheras av kan man inte välja, eller, i alla fall inte jag.


   
SvaraCitera

Gifted: Haha, jag har tänkt tanken: det hade varit MYCKET bekvämare att hitta sexpartners om man var homosexuell, skulle jag tro. Har flera gånger typ "äh, vafan, kanske skulle gå", men alltid backat ut. Vad man attraheras av kan man inte välja, eller, i alla fall inte jag.


   
SvaraCitera

Gifted: Haha, jag har tänkt tanken: det hade varit MYCKET bekvämare att hitta sexpartners om man var homosexuell, skulle jag tro. Har flera gånger typ "äh, vafan, kanske skulle gå", men alltid backat ut. Vad man attraheras av kan man inte välja, eller, i alla fall inte jag.

Hur tänker du nu? Om 10% av Sveriges befolkning är homo och 90% av Sveriges befolkning är hetero... är det "bekvämare" eller lättare att hitta en partner bland de homosexuella då?


   
SvaraCitera