Aviseringar
Rensa alla

Ge katten anabola?


Ämnesstartare

Jag har ett litet problem min katt är världens snällaste katt jag har råkat slå till med mina nån nunchucks och han bara sitter där och är hur söt som helst.

Våran grann katt däremot är en fet jävla biff katt han ser läskig ut och han brukade sitta och stirra på mig innan vi fick våran katt och spelade ingen roll om man bankade hårt på rutan han var helt iskall.

Och Den katten vi har är en inne-katt aja hur som helst den feta grann katten vill döda våran katt och så länge han vill de kan inte våran va ute och leka så kan man typ styrke träning?

Pappa tror till och med katten är bög för att han är så mesig.

DSC00233.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

den är ju en innekatt, är väl ingen fara, så länge du inte släpper ut honom själv utan att ha inhängnat tomten litegrann först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte fattat det där med utekatt.
Om man släpper ut dem, kommer de bara tillbaka automatiskt? [tard] Eller krävs det träning? Fattar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naw, bögkatten <3 Skaffa en hund som kan beskydda honom istället.

Geigerzähler:

Om man släpper ut den, kommer de bara tillbaka automatiskt?

Katter fattar rätt snabbt att det är chill att ha ett hus att sticka till om den vill ha kärlek, värme och mat. De är inte lika korkade som hundar precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

den är ju en innekatt, är väl ingen fara, så länge du inte släpper ut honom själv utan att ha inhängnat tomten litegrann först

asså den grann-katten jag pratar om den är verkligen skit läskig den ser ut som den pumpad bola helt seriöst och den har hoppat på människor. Och vi bor i radhus tomten existerar knappt och den har brutit sig in flera gånger vi markisen eller något.

De är ju ett jätte problem men hade vart skönt om jag visste att våran katt kunde försvara sig de gör han inte nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Naw, bögkatten <3 Skaffa en hund som kan beskydda honom istället.

Har hellre en bög katt just nu för han tar hand om sig själv och är 100% rumsrent och behöver inte rastas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Har hellre en bög katt just nu för han tar hand om sig själv och är 100% rumsrent och behöver inte rastas.

Skaffa en biffig bögkatt som kan skydda den lilla bögkatten då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Skaffa en biffig bögkatt som kan skydda den lilla bögkatten då?

i kattfängelset kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

i kattfängelset kanske?

Ja, stick till ett kattfängelse och leta upp en lämplig beskyddare. De blir nog bara glada över att bli av med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

De är ju ett jätte problem men hade vart skönt om jag visste att våran katt kunde försvara sig de gör han inte nu.

näta in som en liten hage/bur och låt honom vara där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ja, stick till ett kattfängelse och leta upp en lämplig beskyddare. De blir nog bara glada över att bli av med den.

Eller så kidnappar jag den andra katten beställer tid hos djursjukhuset och avlivar han och så tar dem hand om kroppen ?

Fast gör dem inte de så kan jag slå ihjäl honom och gräva ner han i skogen fast de är ju lite svårt med ljud osv och sen är de mer pinsamt att åka fast så.

isola:

näta in som en liten hage/bur och låt honom vara där.

Hur fasen skulle de göra honom starkare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Hur fasen skulle de göra honom starkare?

men förstår du inte, han är instängd och andra katten är utestängd.
tror inte man "pimpa"katter;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men förstår du inte, han är instängd och andra katten är utestängd.
tror inte man "pimpa"katter;)

Nä okej för jag låter han göra typ bänkpress med min sandsäck och den väger ju en hel del. OBS jag ger han fan inte hela säcken ja håller ju i den men ger han ändå lite tyngd. Tror du att de hjälper om jag ger han en vikt han klarar så är de ju kanske 2-3 gånger mer en sin egen vikt. Han har inget kropps fett alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Nä okej för jag låter han göra typ bänkpress med min sandsäck och den väger ju en hel del. OBS jag ger han fan inte hela säcken ja håller ju i den men ger han ändå lite tyngd

Förstår det, men skaffa han ett gymkort.
Mina hundar har personliga tränare på SATS, de gör framsteg!
den ena tar 120kg i bänkpress, deru[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Förstår det, men skaffa han ett gymkort.
Mina hundar har personliga tränare på SATS, de gör framsteg!
den ena tar 120kg i bänkpress, deru[cool]

Ofan de låter inte illa pinkat. Vad är de för ras ? är inte rasist men jag tänkte på är de en grand danois så är de inte speciellt skit mycket.


   
SvaraCitera