Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:23 Någon ska pallat sig till mig idag och ha inhandlat mjukglass till moi
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:29 SebastianE:Någon ska pallat sig till mig idag och ha inhandlat mjukglass till moie det verkligen så skönt o svalt att köra in kuken i kall glass som du påstår?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:30 värdeuppgift:e det verkligen så skönt o svalt att köra in kuken i kall glass som du påstår?Jag vill käka mjukglass. Vad du gör med mjukglassen vill jag nog inte veta
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:33 SebastianE:Jag vill käka mjukglasstkr det e ganska äckligt att du käkar den sen oxå
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:35 värdeuppgift:tkr det e ganska äckligt att du käkar den sen oxåInte lika äckligt som att din mor suger av mig innan!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:36 SebastianE:Inte lika äckligt som att din mor suger av mig innan!din mamma suger av dig innan
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:38 värdeuppgift:din mamma suger av dig innanDin pappa tar sin hand på din mammas lår just nu och det är sant. Han tackar för natten då han fick för första gången testa ATM. Men håll käften med dig nu och ge mig en glass istället
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:39 SebastianE:Din pappamin pappa dog när jag var fyra år gammal så tkr det e ganska smaklöst av dig att skriva om han
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:41 värdeuppgift:min pappa dog när jag var fyra år gammal så tkr det e ganska smaklöst av dig att skriva om hanÅhh vad kul att höra När kommer min glass?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:56 Eftersom att jag fyller år idag så borde jag få glass!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:57 passaro:Eftersom att jag fyller år idag så borde jag få glass!Du kan få en också. Hur gammal blir du?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:57 SebastianE:Du kan få en också. Hur gammal blir du?Snällt21 somrar
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 11:59 passaro:Snällt21 somrarHur många fingrar är det?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 12:00 SebastianE:Hur många fingrar är det?Så här många: *visar*
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 12:01 passaro:Så här många: *visar*Ta det en gång till, orkade inte räkna så många.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 12:05 SebastianE:Ta det en gång till, orkade inte räkna så mångaNästan så många, fast bara nästan
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 12:08 Vision:näääääääääääääääääääJoopassaro:Nästan så många, fast bara nästanSer inte bilden men det är säkerligen jättemånga. Är du så stor gubben?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 12:15 SebastianE:Ser inte bilden men det är säkerligen jättemånga. Är du så stor gubben?aaa
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 12:17 passaro:aaaOj ojStort grattis grabben, nu vet jag inte var du bor men annars skulle du ha fått dig en glass!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Jun 2009, 12:19 SebastianE:Stort grattis grabben, nu vet jag inte var du bor men annars skulle du ha fått dig en glass!tackar tackarI gbg såklart, var annars