Aviseringar
Rensa alla

Ge mig musiktips!


Stålröven:

We hit a wall var faktist väldigt svår att döma. Diggar melodin, men tyckte låten var lite seg.. Är sugen på mer kraftfulla låtar nu! jaja.. Brukar gilla låtar mer ju mer jag lyssnar på dem.. Så den får hamna på min spellista 🙂 Ska försöka lyssna igenom de andra också strax..

Edit: Children of god tyckte jag ärligt bara var skum Ledsen De andra är inte riktigt min stil tyvärr

 Ingen av de andra? Trodde att de skulle passa dig. Det är ju ganska likt Iron Maiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Gå in på lastfm.se och tittade på "liknande artister", trodde det knappt själv men fan hittat en hel del bra skit där! 

Jo, har ju hittat lite.. Men jag har inte så tur på den sidan längre.. Och jag tänkte att om jag ger er en spellista som ni kan lyssna lite på så kan ni själva döma.. Människor är väl bättre än datorer på sånt tror jag väl


   
SvaraCitera

lel lär dig hantera hiphop :Ppp

Stålröven:
Har tröttnat på min musik jag har på spotify, trots att jag har tusen låtar. Skulle vilja höra lite nytt! Saknar dendära känslan av eargasm när man hör en ny låt.. Ledsen Ingen rap, hiphop osv.. melodisk rock,metal osv uppskattas! Inget jävla skrammel bara! Ge mig låtar!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Deafheaven - Dream House


   
SvaraCitera

Stonesour! 


   
SvaraCitera

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:
Deafheaven - Dream House

 fyfaaaaan


   
SvaraCitera

Inget Namn:

 fyfaaaaan


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Inget Namn:

Låtsas black metal.

Nja. Visst finns det element av black metall i musiken men det är knappast som att de profilerar sig som ett black metal-band. Man får göra musik utan att renodlad praktisera en viss genre. 
Säg bara att du inte tycker om det istället. 


   
SvaraCitera

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:

Nja. Visst finns det element av black metall i musiken men det är knappast som att de profilerar sig som ett black metal-band. Man får göra musik utan att renodlad praktisera en viss genre. 
Säg bara att du inte tycker om det istället. 

 Nope. Poser musik.


   
SvaraCitera

Rullar ögonen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Gillas!!!! Ligger på min spotify lista nu! Jävligt avslappnande.

shatter:
Stonesour! 

De har jag hört, de har ett par bra låtar! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

material123:
Quack Like a Duck

Blir ju tårögd här, ack så vackert! Gråter


   
SvaraCitera