Aviseringar
Rensa alla

Ge mig råd


Ämnesstartare

Jag har varit ihop med min flickvän,i ca 7 månader nu.Men jag har strulat runt med andra tjejer, i 4 månader bakom hennes rygg. Jag är rädd att hon kommer komma på mig,och själv vågar jag inte berätta de för henne. Vill inte såra henne,och själv vill jag inte bli kallad för svin eller knäad, för de är det hon kommer göra om hon får reda på de. De är så hon är. Så hur ska jag kunna komma undan de här utan att jag ska få lida?


   
Citera
Ämnesstartare

troll?


   
SvaraCitera

Tobbegbg:

nte bli kallad för svin eller knäad

hahahahaha lo l de E JU ENN fuckckc jävla PIGGGG OINK NÖFFFF!!! DU färTjÄnarz att blie PUNISHED


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

troll?

Bara för man vill komma undan en sak så är man inget troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbegbg:

Bara för man vill komma undan en sak så är man inget troll

nej men du kan ju inte allvarligt tro att det finns något sätt för dig att slippa undan? om hon inte är ok med att du har hållt på med andra förstås, då är det ju en annan sak. men då hade du nog inte gjort tråden från första början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

hahahahaha lo l de E JU ENN fuckckc jävla PIGGGG OINK NÖFFFF!!! DU färTjÄnarz att blie PUNISHED

Hur är de med stavningen?


   
SvaraCitera

Tobbegbg:

Hur är de med stavningen?

HU ERE mÄ din barinz 'n' shit?? Azzåz att BA UTnyyttja *hhhehheh* din flicKVÄNNEns sådär e EJ OKEIIIII!!????????!? HUr tänker du mannaennenNN!??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej men du kan ju inte allvarligt tro att det finns något sätt för dig att slippa undan?

Nej jag vet att jag förmodligen, kommer få stå för konsekvenserna och de svider.Men undrar om ni kan ge råd hur de kanske blir lite lindrigare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbegbg:

Men undrar om ni kan ge råd hur de kanske blir lite lindrigare?

nej, jag hoppas du får vad du förjänar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du mot all förmodan inte är fejk råder jag dig att sluta umgås med tjejer för allas bästa.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

nej, jag hoppas du får vad du förjänar

maZZZA HJARTAN TILLLL DIIIGGG [love][love][love][love][love]

Tobbegbg:

påsa bajs

MaZzzZvis me arja miner TILL dEJJJ [mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbegbg:

Jag är rädd att hon kommer komma på mig

Du förtjänar det.
Hon förtjänar sanningen.

Det är så äckligt och elakt av dig att hålla på sådär och sen tycka synd om dig själv och försöka smita undan.
Ha lite ryggrad vafan.

(Om du inte trollar. Då är du bara lite tråkig.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

maZZZA HJARTAN TILLLL DIIIGGG [love][love][love][love][love]

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Du förtjänar det.
Hon förtjänar sanningen.

Det är så äckligt och elakt av dig att hålla på sådär och sen tycka synd om dig själv och försöka smita undan.
Ha lite ryggrad vafan.

Jag kan hålla med dig,hon förtjänar sanningen men vill ju inte göra henne ledsen.Jag vet att de är ingen som tycker synd om mig och förmodligen tycker att jag är ett kräk.Jag skämms verkligen.Men om jag berättar sanningen,så blir ju hon ledsen och arg.Men inte bara de våra gemensamma vänner kommer ju få reda på de,och är rädd vad dom ska tycka och tänka me.De är därför jag är rädd att berätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbegbg:

vill ju inte göra henne ledsen

..........


   
SvaraCitera